go for a swim

ik weet het ik had deze al geplaatst op mijn aminus (http://pasfoto.aminus3.com/)  maar ik vond deze te mooi 

 

~ by callemie on 14 October 2011.

5 Responses to “go for a swim”

  1. Dan blijven we toch ‘gewoon’ even doorzwemmen! :-)
    Ik wens je een heel goed weekend!

  2. ik vind het ook zo mooi

    het lijkt wel een speelgoed huisje vind ik

  3. Nou ik ga niet zwemmen…. ;-)
    ietsjes te koud…

  4. Een eenzaam hutje. deze keer niet op de hei! :-)
    Inderdaad een knappe foto!
    Gr.
    P-TER

  5. Bonjour Pascale
    Magnifique rapace
    Bonne journée
    Bisous
    Méline

Leave a Reply

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

