BIRDIE

Mooie vogel.
Ik laat je vliegen,
vlieg maar uit mijn hand.

Mooie vogel.
Vlieg maar naar een andere Land.

Mooie vogel.
Vlieg maar naar de Zon en de Maan.

Kijk niet achterom, laat je maar gaan.
Vlieg maar over Land en over Zee.
Mooie vogel.
Kon Ik maar met je mee.

FIJN WEEKEND IEDEREEN

~ by callemie on 15 October 2011.

15 Responses to “BIRDIE”

  1. WOW! Wat heb je deze buizerd goed voor je lens gehad. Prachtige foto’s!
    Maak er een goed weekend van!

  2. De vogel van vertrouwen
    reikt je zijn vleugels
    vlieg maar mee
    over land en zee

  3. Natuurlijk zulke vogel direkt laten vliegen !! Naar waar ook ! Groetjes

  4. mooi zeg, die is pas echt wel vrij
    pretig weekend

  5. bijzonder dat je die voor de lens kreeg…

    laten vliegen maar…

    knappe foto’s

    fijne zondag !

  6. Kom maar op mijn vleugels zitten, misschien kunnen we samen vliegen heel ver weg de vogel achterna

    Merel

  7. Waaauw ook hier zijn ze prachtig je foto’s van de buiserd!
    Die blijft hier en vliegt niet over zee! :-)
    Gr.
    P-TER

  8. prachtige vogel!
    Ik ga graag met je mee. :-)

  9. Pascale goede middag…

    knap werk weer enne…wat wist hij te zeggen ??
    Ik hoorde vandaag dat er zeldzame ‘ bastaardarend ‘ over onze land gevlogen is richting Portugal of Spanje ! Toch straffe mannen ! Een knap zicht in het kabouterbos is, wanneer er duizenden vogels samentroepen om de tocht naar het zuiden aan te vangen en een lawaai zeg ! En weet ge dat de kapitein die vooraan vliegt, regelmatig naar achteren vliegt om de achterblijvers op te halen, zodat er niemand moet lossen ! Toch knap hé ! Fijne groetjes :-))pepino

  10. Ik zag er eentje vliegen in de Ardennen toen we daar op vakantie waren.Wel beangstigend zoals ze met wijd open vleugels laag over de grond scheren.

  11. Heel erg mooie vogelopname hopelijk in jouw tuin Groetjes

  12. Ohh je had nog meer foto’s van deze prachtige buizerd.
    Zo vrij als een vogel in de lucht maar of het daar ‘veiliger is’ weet ik niet.

  13. Heel mooi en statig !

  14. Wow, een roofvogel, knap!

  15. prachtige vogel zeer mooi vastgelecht

Leave a Reply

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

