Hallo wereld!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

~ by callemie on 2 May 2010.

19 Responses to “Hallo wereld!”

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. Opnieuw beginnen
    Telkens weer
    Nooit opgeven
    Altijd doorgaan
    De weg verandert
    Noodgedwongen
    Een ander pad
    Soms…
    Degene die de weg gaat
    Verandert mee
    Iets nieuws ligt open
    Er komt een vervolg
    Het wordt nog mooier
    Altijd….
    En altijd!

  3. Geen idee wie je bent, man, vrouw, wat dan ook!
    Ik knuff gewoon in het wildeweg terug.(hahaha)
    Bedankt voor je reactie, weet niet waarom, maar ik werd er vrolijk van en dat had ik nèt nodig!

  4. Succes met je nieuwe site.
    Ik heb er geen klachten over, over wordpress.
    Moi foto waar je mee begonnen bent…
    ik ga verder roesten vandaag😉
    gezellige dag verder

  5. Hallo.. nou dan volgen we je toch gewoon hier heen. Wens je een roestige dag

    Love As Always
    Di Mario

  6. Wel een schone header!

  7. Hoi Mieke, ik ben ervan overtuigd dat je het hier ook heel mooi gaat maken met je prachtige foto’s.
    Dikke knuffel,
    Patty

  8. zozo, de ‘heaven’ is verdwenen,
    maar de ‘pictures’ gelukkig niet!
    Hoe kan je nieuweling beter beginnen dan met de zee,
    die andere ‘heaven’ die zo dichtbij is?
    Veel succes op je nieuwe stek!
    Groetjes.

  9. Ben ik net terug, ben jij verhuisd. Gelukkig heb ik je gevonden, nadat ik al je voorgaande logjes had doorgespit. Als het mag, blijf ik nu hier bij je op bezoek komen, want jouw water- en strandfoto’s wil ik eigenlijk niet missen. Succes bij WordPress. Ik hoop dat je problemen vanaf nu verleden tijd zijn.
    Knuf, Hanny

  10. wij komen een fijne start van de nieuwe week wensen.
    Dikke knuffels,
    Patty en Co

  11. ziet er ook prachtig uit hoor!

  12. Joli ! Bon après midi
    JP

  13. Suc6 en veel plezier met het nieuwe bloggen

  14. C-Mie goede avond…hier is dus de nieuwe baby te vinden !
    Een grote doos pampers is dat goed ? Doeeeeeeeeeeeiii en veel succes ! Doeeeeeeeeeeii :-))pepino

  15. Veel succes met je nieuwe wordpress blog

    Bram

  16. Over je avatars, bezoekers kunne een eigen avatar aan maken via Gravatar, hoe dat werkt staat op mijn blog in de bovenste munubalk Avatar (Gravatar)

    De atandaard avatars kun je aan passen als je inlogt op het dashboard
    Ga dan naar Settings bijna onderaan.
    Klik dan op Discussion
    Scrool nar beneden en klik dan de gewenste optie aan
    ik gebruik Wavatar en denk dat hij bij jou op Identicon staat
    Je kunt ook kieze voor geen Blank of mystery man enz..
    Vink de gewenste optie aan en klik op Save Changes.

    Succes, hopelijk heb ik je hier mee geholpen

    Bram

  17. Ooo je bent verhuisd ! Succes ermee he !
    Grtz,

  18. Bonsoire mon amie de coeur
    Je romps le silence pour venir de suite à l’annonce de ta petite compagne qui est bien malade ! Qu’a-t-elle ?
    Mais vraiment c’est la mélasse partout
    Je suis de tout coeur avec toi ma très chère amie ,donnes moi de ses nouvelles ,je sais que tu dois être aussi dans l’an goisse
    Unissons nos voeux et noe prières pour nos compagnes à quatre pattes
    Je souffre tant ,je sais ce que tu dois ressentir
    Je te fais des très gros bisous

Leave a Reply

 
