Rusty

 

~ by callemie on 2 May 2010.

22 Responses to “Rusty”

  1. En ik mag de eerste zijn om je geluk te wensen met je nieuwe baby. Welkom op wordpress! Ik vroeg me al af waar je bleef, een week zonder foto’s in deze periode, was niet normaal. Prettige roestige zondag!

  2. hey rusty dusty baby:-)
    wat een leuk nieuw blog,
    hoop voor jou dat alle problemen nu de wereld uit zijn

  3. Vastgeketend en mooi …
    Veel succes met de nieuwe fotoblog !
    Fijne zondag xXx

  4. Oh ja, was nog vergeten te zeggen dat ik bij Aminus ook eentje heb, maar daar staat nog maar één foto op … ‘t was ook een probeerseltje, maar de foto’s komen daar ook wel tot hun recht !

  5. weer een mooie foto callemie

    pedro

  6. kijk kijk ons mieke heeft zich vastgeketend op een nieuw blog
    en het is al meteen een stevige haak, hier geraken we niet meer los

  7. Hahahaha!!!!!!

  8. substantieel stukje roest!

  9. ehhhhh, is dit nu je nieuwe blog? moet ik nu de link veranderen? et ziet er wel apart uit hier, ik denk er ook overna om opnieuw te beginne heb problemen met hotmail, en kan mijn blog niet omzetten, blöd hé? :)) hoe was de sea??? liefs van mie

  10. Dan verhuis ik toch gewoon mee!!!
    Veel geluk met deze nieuwe baby.🙂

  11. aha…hier was je dus…!
    Mooie nieuwe log en hopelijk krijg je hier nu rust/roest

  12. Heel anders………en zo nieuw!!

    Groetjes Thea

  13. Oh wauw! De baby foto vond ik ook al zo prachtig maar deze roest foto is een mooie start van je nieuwe blog!

    Ik ga meteen even de link veranderen😀

    XXX

  14. een baby’tje en al meteen vastgeroest?? 🙂

    heel veel plezier op deze nieuwe plek, bibi! 😀

  15. Heerlijk rusty! Je hebt ons al behoorlijk vastgebonden aan je nieuwe log.

  16. Goed verankerd zie ik.. maar niet te vastroesten hoor… Van HArte nogmaals

  17. Nou maar hopen dat je problemen opgelost zijn.

    Bram

  18. Een pareltje zus!
    en je nieuwe blog ook!
    Wordpress heeft goede kwaliteiten!
    Knuf Broertje

  19. Ziet er goed uit hier, zal je linkje aanpassen…
    Grtz,

  20. BBonsoirma très chère Callemie
    J’espère que te vas bien
    Je te souhaite une bonne soirée
    Gros bisous Mélineonsoir

Leave a Reply

 
