liefje

~ by callemie on 3 May 2010.

21 Responses to “liefje”

  1. Dan moet ik meteen even komen kijken hoe je er hier bij zit😉 Ziet er goed uit Callemieke en hopelijk zul je hier geen problemen krijgen met loggen. Lief hoor, die meizoentjes zo innig verstrengeld!

  2. bieliefjse,

    blijven geloven dat het nooit winter wordt🙂

  3. dit is dubbel liefje….

  4. lieve liefjes zijn het
    heb al velden vol gezien, en ik krijg er niet genoeg van

  5. Jij ook erg lief zijn😉

    Hmmm lekker zonnig en fleurig op deze regenachtige sombere maandagmorgen.

    XXX

  6. Hoi Callemie,
    Dit ziet er goed uit.
    Ik heb je toegevoegd aan mijn favorieten.
    gr.
    Ton

  7. Wat gezellig die twee madeliefjes op deze druilerige dag

  8. veel succes met je nieuwe blog, wordpress zou ik ook nemen moest ik veranderen…

  9. dit past wel in de energie van vandaag:))

  10. Inderdaad een liefje.🙂
    Wel 2 zelfs!

  11. mooie foto,
    maar vooral een bijzonder passend
    ontroerend titeltje🙂

  12. Werkt geweldig dat WordPress,
    ben een paar maanden gelden ook overgestapt.
    Nog geen spijt van gehad.

    Mooie foto,
    vind die avatars erg druk ovekomen, je kunt ook andere instellen

    Bram

  13. Ik heb een buurman die er een tuin vol heeft en ik krijg er gratis van hem in mijn tuin,hihihi

  14. ‘t Ziet er hier ook een supertof blogje uit maar hmmm die bovenkant yessssss wij krijgen terug zin om naar Cadzand te gaan ;-))

  15. Die hebben we hier ook al overal staan!
    Mooi duootje in een knappe foto!
    Knuf!
    Broertje

  16. Knappe lieverdjes !

  17. lieve liefhebbende madeliefjes ..

    lief, eh? 😉

  18. vandaag kan ik je nog een groetje komen brengen maar daarna zal je mij een tijdje moeten missen. Morgen moeten ze het bevestigingsmateriaal uit mijn nekwervels verwijderen dat er over vier jaar in geplaatst werd en hierdoor zal ik een tijdje buiten strijd zijn, maar van zodra het kan zie je me zeker weer hoor.
    Dikke knuffels,
    Patty

  19. Aha, ge zit gij nu hier !!

  20. zoals pa-de -iefjes ziet,
    zo ziet ma-de-liefjes niet!
    (Toon Hermans)

  21. sorry, een tikfoutje…

    zoals pa-de-liefjes ziet,
    zo ziet ma-de-liefjes niet!
    (Toon Hermans)

Leave a Reply

 
