watching carefully

~ by callemie on 4 May 2010.

22 Responses to “watching carefully”

  1. Aha hier ben je dus,
    Begint hier in elk geval al heel goed

  2. but tender…

  3. Dus jij bent naar hier verhuisd? Dit blog oogt wel héél mooi!
    Ik pas de link op mijn blog aan, OK? Eén dingetrje nog: blijf je callemie, of noem ik jou voortaan Pascale?

  4. Die heeft je inderdaad in de smiezen😉 Mooi portretje van deze gans(?) en de kleuren rose/blauw in de achtergrond zijn erg mooi.

  5. Die is aandachtig !

  6. die heeft je in de mot zeggen ze toch🙂

  7. Zag hij jou of andersom, in ieder geval allebei oplettend…

  8. hi hi je kijkt je oogjes uit. Mooie plekje heb je hier!

  9. hi hi je kijkt je oogjes uit. Het lijkt hier een echt mooi plaatsje!!

  10. een mooi geconcentrerd kopje!

  11. J’aime bien ton cadrage ! Bonne journée
    JP

  12. Prachtig portret foto
    En ik zie dat het gelukt is met de avatars.

  13. In vergroting zie je nog beter hoe
    Haar(pluim)fijn je hem hebt!
    Prachtige foto met mooie flou!
    Gr.
    P-TER

  14. Callemie goede middag,
    ne vogel kan niet voorzichtig genoeg zijn ! Doeeeeeeeeeeeiii :-))pepino

  15. Groot gelijk dat ze je in de gaten blijft houden want zo te zien zie jij ook alles en sta je altijd klaar met dat machientje hé. Vrouwtje vind het weer een knappe foto maar hela wij vinden ‘t de allerhoogste tijd dat je jou viervoeterke eens trekt en hier post hé.

  16. verhuisd …. of nu op twee plekjes …
    een heel mooie close up

  17. Je bent goe bezig zie ik, ik bedoel met fotografie😉

  18. wat een lief oog:))

  19. Oef C-Mieke ben binnen geraakt.
    Het is hier meteen al een mooi begin!
    Heb je link opgeslagen zenne … zonnekesgroet

  20. … maar naar wat?
    Naar dat grote glanzende oog
    dat in- en uitzoomt?
    Groetjes🙂

  21. die denkt als ik me stil hou dan denken ze dat ik een standbeeld ben!

  22. jij hebt zijn/haar volle aandacht? 🙂

Leave a Reply

 
