sober

 

~ by callemie on 6 May 2010.

24 Responses to “sober”

  1. Misschien sober, maar zo mooi
    al die bolletjes die aan zovele boomtakken hangen
    Ik kijk er met bewondering naar…

  2. Het lijken net kerstballen en ik mis de lichtjes..
    Het is oke om je sombere stemming onder ogen te zien, maar er is zoveel licht te ontdekken.

  3. Het mag dan wel sober zijn maar is toch een prachtfoto hoor

  4. Sober, maar knap! Je hebt de kunst van het weglaten goed in de vingers callemietje aka Pascale!
    En ik ben blij dat je naar hier overstapte, ik vind dit nieuwe blog héél mooi ogen…
    Maak er nog een fijne dag van hé!

  5. Ben helemaal fan van jouw soort soberheid!!!

  6. héél erg mooi die kerstballen aan het plafond,
    gaaf de plataan:-)

  7. Wat hangen ze daar mooi te hangen die stekelige balletjes! Vind de kleuren en belichting erg mooi. Misschien dat ik zelf dat halve balletje boven in beeld nog zou wegsnijden om de foto nog rustiger te maken?

  8. oh ja, geef mij sober, zou nu al willen dat het morgen is, whahahaha😉

    XXX

  9. Sober maar wel mooi !

    Groetjes !

  10. mooi stijlvol sober callemieke

  11. Comme des notes de musique ! (ce sont les marais salants de guérande) Bonne journée
    JP

  12. Sober maar krachtig;
    al kan ik de tip van monique wel volgen,
    maar aan de andere kant: dat beetje onevenwicht
    zorgt voor wat mee spanning!
    Oordelen… ik doe het niet graag,
    laat ik er maar mee ophouden.
    Deze foto is gewoon ‘Pascale’🙂

  13. Callemie goede morgen,
    knappe close-up maar die balletjes hebben hun stekels opgestoken !Doeeeeeeeeeeeii :-))pepino

  14. sober …. maar zo heel heel mooi

  15. Ha Ha , nu weet ik waar de kerstman zijn ballen haalt ;-)))

  16. hoi C-Mie, sober maar doeltreffend. Knap dus he.
    Ik zal je eens mailen sie waarom … zonnekesgroet

  17. Mooi he deze bolletjes, ook tegen een blauwe lucht doen ze het erg goed.

  18. T’Is weer vroeg Kerst dit jaar (sorry, klein grapje mag wel hè)

  19. CALLEMIE
    GOEDE AVOND
    HET LIJKEN
    WEL RARE
    SPINNEKOPPEN
    OP KOUSEVOETEN
    OM U NIET
    WAKKER TE
    MAKEN !
    DAAAAAAADA
    MICKEY

  20. Hier in de straat staat ook een kerstballenboom. Ik hou van platanen!

  21. Deze platanenbollen staan te pronken voor jou!
    Knap in beeld gezet!
    Gr.
    P-TER

  22. Is dat van een platanenboom? Dat wist ik niet. Prachtig hé die bollen. Ik hou van die bomen en vooral om er onder te vertoeven in Frankrijk met een lekker koffietje en een krant en dan een beetje mensen kijken, zaaaaaaaaaaaaaaaaalig.

  23. Ik weet niet of dit sober is. Bekijk het bolletje maar eens goed. Een wondertje.

  24. Bonjour ma trèe chère Callémie
    Enfin je me lève avecun granf soleil,c’est très agréable

    J’espère que tu vas bien ma puce
    Bonn journée
    Gros bisous Méline

Leave a Reply

 
