lonely

vandaag zou het je verjaardag zijn

vandaag wil ik even alleen

daar in dat bootje!

 

I miss the look in your eyes that traveled straight to my heart. I miss the gift of you in the life I have embraced from the day I was born. I miss you  Mom!

 

 

miss you

~ by callemie on 7 May 2010.

35 Responses to “lonely”

  1. Om even stil van te worden….
    Sterkte C-mieke!

  2. Dat wordt een heel moeilijke dag Callemieke, want het maakt niet uit welke leeftijd je hebt, een moeder wil je nooit missen. Veel sterkte vandaag!

  3. Je draagt haar altijd mee in je hart
    heel dichtbij
    ook vandaag!

  4. Een dag die je nooit vergeet,
    veel sterkte vandaag

  5. Veel sterkte vandaag!

    Bram

  6. Dat blijft een gemis, hè…
    16 mei had mijn ma jarig zullen zijn.
    Liefs uit Gouda.

  7. In je gedachten en in je hart heeft ze altijd een plaatsje
    Die boot kan of zinken – of weer leeg geschept worden..
    Ik kies voor het laatste

  8. hoi C-Mie, eergisteren had ik dat ook. Toen overleed mijn pa he.
    Dus voor vandaag ( ((( Mieke ))) ) Gedenk uw ma-ke in mooie herinneringen. Zonnekesgroet

  9. da’s een gedachte om samen met haar daar te zijn….

    sterkte vandaag callemie

  10. Een dag met een gouden herdenkingsrandje !

  11. Deze prachtige foto is al een mooi eerbetoon!
    Deze boot doet je er al aan haar herinneren,
    blijf ze meedragen in je hart Pascale!
    Gr.
    P-TER

  12. Sterkte lieve callemie/Pascale, het wordt inderdaad een moeilijke dag voor jou, maar naar ik hoop boordevol mooie herinneringen…
    Pràchtige foto, knappe ode ook…

  13. ~dikke knuffel~

    Ik denk aan je … sterkte

    XXX

  14. CALLEMIE
    GOEDE MORGEN
    ZO HOORT HET
    DAAAAADA
    MICKEY

  15. Calemie goede morgen,
    troost u meisje , zij hoort en ziet u ! Doeeeeeeeeeeeiii :-))pepino

  16. Dag Pascal, hou van haar en koester haar. De pijn verdwijnt niet, ze komt harder hoe verder verwijderd je wordt. Ooit zal het louteren maar een moederband is zo anders…. Joke
    Ben deze maand twee jaar terug mijn moeder verloren.
    Hou je niet altijd sterk.

  17. Dit is een moeilijke dag voor je…lieve knuff

  18. bonne aprem lol:)

  19. Dag Pascal
    Even tijd voor jezelf..en voor je gedachten..

    Ondanks alles een fijn weekend
    Grz Sien

  20. gewoon even een dikke knuff!

  21. Ja, het kunnen moeilijk dagen zijn. Een steunknuffel!
    Bij mij overheerst niet zozeer het gemis, dan wel het besef wat zij allemaal heeft meegemaakt. Hoe langer ons vader leeft en wij “dat ander onnozel mens” leren kennen, hoe duidelijker het wordt dat ze geen leven had….

  22. veel sterkte, trek je maar effe terug

  23. Kippenvel …Sterkte Miss Pascale…

  24. Sterkte…
    Bepaalde dagen blijven altijd moeilijk.
    Die sla je dan het liefste over.

  25. Even in alle stilte aan haar denken.

  26. Zo een schoon tekstje. Ik word er helemaal stillekes van…

  27. Mooi … en een stil moment.
    Je moeder gaat van bovenuit trots en goedkeurend knikken.

    xXx

  28. Mooi … krijg er kippevel van.
    Sterkte …en probeer daar in je bootje toch n beetje de zon te vinden.
    Grtjs,

  29. ik ken dat gevoel en stuur wat licht,kracht en liefde naar je bootje:))

  30. In je hart schrijnt
    een traan
    een smart
    die niet wil wijken

    Maar zo is het leven
    het liefste dat we kennen
    moeten we afstaan

    Ik leg de arm van mijn ziel
    even rond je schouder
    in een gebaar van troost

  31. Wat een prachtige herdenkingslog aan je moeder. Sterkte!

  32. C’est beau ! Bonne journée
    JP

  33. mooie wijze om iemand te gedenken…

  34. Prachtige foto om iemand bij te herinneren!

Leave a Reply

 
