endless

foto is aanklikbaar!

~ by callemie on 8 May 2010.

15 Responses to “endless”

  1. Vind dit eigenlijk een sobere foto, maar mooi is die wel

  2. “pasphoto”
    in het zand…..

  3. Mooi! Zulke zie je in Noorwegen amper. Op de Waddenzee wel.

  4. een mooie foto is het…

  5. ik schrijf je naam in het zand:-)
    het uitzicht is eindeloos…

  6. Sobere, knappe foto zoals we dat van jou gewoon zijn callemietje/Pascale! Inderdaad, de zee is voor jou the place to be. Het straalt gewoonweg van àl je opnames af!
    Ik hoop dat je de dag van gisteren goed doorkwam en je klaar bent voor een fijn weekend!

  7. Zie ik het goed?? Is Callemie overgegaan op het maken van pasphoto’s!
    Ach, maak er een van mij, maar dan één waar ik een keer goed opsta…(hahaha)
    Relaxed weekend gewenst…

  8. er komt geen eind aan de zee
    een foto die wat verdrietige emoties opwekt

  9. deze foto bestaat eigenlijk slechts uit twee kleuren:
    zand en water!
    Maar hij wekt een regenboog van gevoelens op…
    Daaaag!

  10. Laten waar meegaan met de energie van deze grote reuzen – maar ik hou niet zo erg van deze jongens.
    Ooit heb ik met een boortorenmagnaat mogen praten – zij riskeren heel veel als ze niet tegen gehouden worden door de landen..

  11. een mooie visie van de wereld van Callemie lol

  12. Goed idee “Pasphoto”😉

  13. Er straalt zo’n eenzaamheid en ook droefheid uit deze foto. Je stond te mijmeren op het schelpenpad,haren in de wind en de blik op eindeloze zee.Alleen de toren verbrak die eindeloosheid.

  14. En daar kan ik uren naar kijkeni
    Gr.
    P-TER

  15. Cadzand blijft in je hoofd zitten ?!

Leave a Reply

 
