happy mothersday

voor grotere versie klikken op foto

~ by callemie on 9 May 2010.

15 Responses to “happy mothersday”

  1. Fijne moederdag, ik ben persoonlijk even uit gefeest😉

    XXX

  2. Pour nous, l faudra attendre encore un peu ! Bon dimanche
    JP

  3. heel mooi, foto en tekst
    (tekst is wel beetje moeilijk leesbaar)
    prettige moederdag, laat je maar goed verwennen

  4. Helaas leert het leven
    dat niet alle “moeders”
    ook echt mamma zijn…

  5. Knap gedaan !
    Fijne moederdag !

  6. Schitterende deze bloemetjes voor moederdag.

  7. Heel mooie foto en tekst,ook een fijne moederdag toegewest.

  8. vandaag 9 mei
    denk ik speciaal
    aan alle moeders
    jong of oud
    levend of dood
    ze vormen in deze wereld
    een stevige band
    ik stuur daarom
    virtueel een bloempje
    of een tuiltje in de mooiste kleuren
    om hun hart op te beuren
    fijne moederdag Callemieke

  9. biz de dimanche lol;-)

  10. Een prachtige herinnering aan je moeder!
    Ik hoop dat je zelf lekker verwend bent door je kinderen.

  11. mooi, maar ik vond de tekst niet goed leesbaar…

    ligt dit aan mij ?

  12. Vandaag, moederkes dag, hoe kan ik het vergeten met zo’n mooi logje.

  13. weet ik wel, maar ik het het over het tekstgedeelte van de laatste 2 zinnen op een donkere achtergrond…

  14. Mooie voorjaarsbloemen op een toch wel wat qua weer sombere moederdag

  15. Héél mooi moederdaglog callemietje/Pascale!
    En ik hoop dat ook JOUW dag fijn mocht zijn…

Leave a Reply

 
