first pano

 

 first assignment  : panoramique

foto aanklikbaar

~ by callemie on 10 May 2010.

32 Responses to “first pano”

  1. wow, wat een vlakte, heel mooi hoor
    slaapwel mieke

  2. oja, vergeten zeggen ik heb een klein opdrachtje voor de bloggers, hihi

  3. jaaa lekkere foto!

  4. Goed geslaagd! Mooie tijd om nu op het strand te zijn. Zo heerlijk leeg.

  5. over 14 dagen zit ik eindelijk aan het strand :o)

  6. Deze opdracht is zeker geslaagd

  7. Hoi C-Mie, eindeloos mooi zoals de toren is je moederdaggedichtje.
    Bij het lezen keek ik naar het panorama en droomde even mee weg.
    Ik merk ook dat je mij volgt door het land, en toch zien we elkaar daar niet. Volgende keer mss😉
    zonnekesgroet

  8. Prachtig die vlakte en zeker weten even aanklikken, zoveel mooier!

    XXX

  9. Dag Mieke,
    hier ben ik terug om je een fijne dag te wensen. Ik wil je uit de grond van mijn hart bedanken voor de steun die ik dagelijks van je mocht ontvangen dit heeft me oprecht plezier gedaan. De operatie is goed gelukt en woensdag mogen de draadjes eruit.
    Dikke knuffel,
    Patty

  10. Essai réussi pour ton premier panoramique ! Bonne journée
    JP

  11. mooi mieke,
    maar je andere blog sprak mij meer aan mag ik dat zeggen??

  12. wat een uitnodigend strand … uitwaaien en rust om te slenteren of een stevige pas… Zie ik nu zand opwaaien in de verte..Ga even kijken

  13. Het is je méér dan goed gelukt meid, in deze mooie pano wist jij de aparte sfeer van de zee goéd te strikken!
    Nog een heel fijne (korte naar ik aanneem?) week gewenst!

  14. Prachtig en helder beeld.. Deze Panorama vraagt naar meer!

  15. OT ja je bent blond hihi, links genoeg om uit te kiezen in de linkerkant

  16. Oh ja, lekker op je buik in het zand……

  17. mooie pano…

    jammer dat het zo koud blijft in onze contreien….

  18. Stel je voor alle dagen zo’n strand voor jou alleen!
    Prachtfoto Pascale!
    Gr.
    P-TER

  19. hello, je sais que c’est toi Pascale, lol, je vais sûrement habiter en Flandres quand mon mari zal gestorven zijn, HELAS , il faut savoir que des choses me dégoûtent au plus haut point IN WALLONIE;-) bibizzzzzzz à toi en hartelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. t strand helemaal verlaten, uitnodigend beeld….
    Grtz,

  21. Hoi,
    Het strand blijft een mooie plek om te fotograferen.
    Het strand stil en verlaten….
    gr.
    Ton

  22. schitterende pano. Het strand blijft boeiend.

  23. Dat is héél wat anders dan een “Pasphoto”😉

  24. Hmmm, waar heb ik die foto nog gezien?
    Je kunt er echt niet genoeg van krijgen hé.

    Dank je voor je mooie reactie bij mijn idee-beeld.
    Niet makkelijk om dat evenwicht te houden,
    dat vergt oefening…
    Concentratie op één vast punt, ergens in je hart,
    diep in je eigen wezen kan helpen:
    het heet Zelf-vertrouwen.

    Maar vandaag was ik er ook weer even afgesukkeld…
    nu sta ik weer hevig te balanceren,
    morgen is er misschien weer standvastig evenwicht?

    Groetjes🙂

  25. Mooie stilte heerst daar…hier was het vanmiddag ook zo heerlijk rustig en zonnig !
    Nog bedankt voor je moederdagbloemengeschenk !

  26. Je ziet het lekker breed. Ik zou er ook een paar willen maken van mijn Schotland reis, maar heb de tijd en moed nog niet gevonden om er aan te beginnen.

  27. Je te comprends tout à fait quand tu dis “la mer me manque”. Je ressens souvent le même sentiment.

  28. Met een speciale lens of met goede software ? Of is dat een heel erg domme vraag aan iemand die fotokursus volgt :-))) ?

  29. prachtig dat alles weer lekker gaat groeien en bloeien
    nu de temperatuur nog een beetje omhoog🙂

  30. een beetje verwarrend ik heb bij de verkeerde foto gereageerd zie ik nu🙂 dit heeft niks met groeien en bloeien te maken maar het is wel een hele mooi panorama foto…

  31. zeer mooie pannorama je schiet stukken vooruit met je foto’s vind ik .
    Met het vrouwtje gaat het stilletjes aan beter
    het was een zware operatie maar die is gelukt . ze heeft nog wel veel pijn
    maar dat is normaal daarom is het bij ons wat stilletjes met de fotografie .
    ze kan momenteel nog niet aan de computer lang zitten . Bedankt voor de reactie
    deze is thuis genomen omdat we nu nog niet heel mobiel zijn .
    zal toch nog wel een maand of drie zijn en dan kine
    maar als je fototjes van haar ziet verschijnen kan je zien dat het aan de betere hand is
    groetjes van haar zegt ze me juist

  32. Mooie panorama!

Leave a Reply

 
