white as pure as…

foto aanklikbaar -for larger view click on photo- pour une vue plus large clicqué sur la photo

~ by callemie on 11 May 2010.

28 Responses to “white as pure as…”

  1. Het zijn schitterende narcissen. Zo zijn ze op de Keukenhof ook te zien.

  2. Een vroege groet!

  3. Maar er zit ook een beetje oranje en rood en geel in🙂
    Lekker: natuur.

  4. Hoi Mieke, weer een prachtige foto. Vanaf vandaag zijn de kindjes weer bij ons en zal het hier een stuk drukker worden.
    Dikke knuffel,
    Patty

  5. j’avoue préférer la mer

  6. Het enige wat hier nog bij ontbreekt is de geur

  7. Wat een mooie foto :o)

  8. Schitterende foto’s levert deze lente op. Jammer genoeg is het allemaal van korte duur en ligt nu overal een bloemblaadjestapijt. Maar ook dat oogt mooi hé callemietje/Pascale?
    Maak er een fijne dag van, korte werkweek zeker?

  9. Je geeft ons een schitterende lentegevoel. Beter dan het weertje buiten. Mooie bloemen, wat zijn het?

  10. ze stralen in de zon
    maar dat doen wij ook hé als er zon is

  11. Hoi Pascale,
    Het zijn mooie bloemen. Ik vind het alleen jammer dat de foto niet helemaal scherp is.
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

  12. Mooie blije kronkelnarcissen heb je geportretteerd !

  13. wat een mooie narcissen

  14. Ik weet niet eens waarom
    maar ik vind je foto
    romantisch mooi.

  15. Lieflijk mooi !

    Gelukkig kunnen we op de blogjes van de lente genieten, want buiten voelt het maar herfstachtig aan …

  16. Bloemen in welke kleur ook zijn altijd mooi

  17. as pure as light:))

  18. Prachtige foto…ik kan ze bijna ruiken…dinsdag groetjes

  19. Hallo Pascale.
    Gelukkig kunnen we hier een beetje van de lente genieten.
    Veel liefs Rita

  20. Mooi wit, maar ook het oranje hart is mooi!🙂
    groetjes,
    Elmar

  21. Un genre que j’apprécie.
    Bravo.
    Bonne soirée.
    Yvon.

  22. Oops sorry maar ik zag niet direct dat t bloemen waren… (en je wil echt niet weten wat ik dacht dat t wél was haha)
    Mis wat scherpte en diepte…. ben beter van je gewend Pascale..
    Grtz,

  23. Puur wit met puur oranje
    samengegoten de de puurheid!
    Gr.
    P-TER

  24. oeps de = tot

  25. De bloem van Hawaii?

  26. vandaag zag ik ook héél veel blommekes, vlak bij jou in de buurt..
    blauw als de lucht….
    het leek wel een droom om daar te lopen met m’n droom:-)

    maar deze witte wolken zijn net engeltjes…..
    🙂

  27. Ik wilde met mijn vorige reactie op deze foto reageren, en zie nu dat net als op mijn Blog de reactie link boven de foto staat en niet er onder.

    Bram

  28. Wat heb je de lichtval op de narcissen hier mooi “gevangen”.

Leave a Reply

 
