blue

~ by callemie on 12 May 2010.

25 Responses to “blue”

  1. Mooi met die flou erachter!
    Blauw en groen gaan hier goed hand in hand!
    Gr.
    P-TER

  2. Blauw hè, daar krijg je nooit genoeg van. Of het nu een blauw druifje is, of water. Blauw is altijd mooi!

  3. weer een prachtige foto hoor Mieke, ik duim dat het verlengd weekend wat beter wordt. Hier is het nog altijd aan het regenen.
    Dikke knuffel,
    Patty

  4. Vert, bleu, mes yeux passent par toutes tes couleurs !

  5. Dat maakt deze grijze en sobere dag toch weer een beetje beter

  6. Blauw, blauw, blauw
    Keer ik terug naar jou
    Blauw, blauw, blauw
    Yeah, blauw (…)
    © The Scene
    … en dat doe ik zeker, elke dag weer callemietje/Pascale, ik zou je blog voor geen geld willen missen!
    Blij te lezen dat je inlogproblemen nu blijkbaar definitief van de baan zijn… houden zo hé!

  7. Mooie foto

  8. Blauw is gewoon een mooie kleur, verbaasd ben ik wel dat dit druifje nog bloeit maar ja het weer werkt ook wel mee, hahaha😉

    XXX

  9. ‘t Doet me denken aan de tuin van mijn grootmoeder, vroeger toen ik klein was. Het stond daar vol met die bloempjes. Ik heb trouwens lang gedacht dat ‘Blauwe Druifjes’ niet de echte naam was van die plant …
    En ik zit, door de reactie van GerdaYD vandaag weer een ganse dag met een liedje in mijn hoofd🙂

  10. Wat een prachtige foto van dit blauwe druifje Callemieke, erg mooie compositie met het takje dat evenwijdig loopt. Verdient zeker een lijstje!

  11. prachtig om te zien, en de geur is ook zo heerlijk….

  12. blauwe druifjes vind ik zo lief

  13. wat een schattig bloemetje…

  14. blauw en groen…
    fraaie foto !

  15. Schitterende macro opname.

    Bram

  16. Blauwe druifjes blijven fotogeniek hè ?

  17. Wat een mooie kleurencombinatie! Ze gaan hand in hand.

  18. dromerige foto! zo romantisch.

  19. Erg mooi in beeld gezet!

    (wooh 2 blogs….knap hoor:-)

  20. “Bleu je veux”😉

  21. eenvoudig onderwerp maar
    boeiend in beeld gebracht,
    in mooie kleurencombinatie.
    Groetjes🙂

  22. prachtige kleuren..ik verlang naar het mooie weer mieke..groetekes

  23. Wat een zeldzaam lief bloemeke!

  24. Heel mooi, maar die heb je wel niet in de duinen van Cadzand gevonden denk ik !

  25. Te onscherp, denk ik. Jammer, want qua inhoud en compositie ziet het er wel goed uit.

Leave a Reply

 
