Horst

 

alle foto’s zijn steeds aanklikbaar, click to enlarge picture, cliquez pour agrandir la photo

~ by callemie on 13 May 2010.

25 Responses to “Horst”

  1. Dat zou geen straf zijn om daar te moeten wonen😉 Mooie foto van dit kasteel en leuk genomen van de overkant van het water. Het druilerige weer past mooi bij het karakter van het kasteel.

  2. Je ne connais pas, mais cela a l’air d’ĂȘtre un lieu plein de mystĂšre et de charme.

  3. Mijn schoon kasteel van tiereliereliere, mijn schoon kasteel van tierelierelom… *wink, big smile*
    Maar wat een knappe foto alweer callemietje/Pascale!
    Mooie taster, laat me al naar het vervolg verlangen!

  4. Hoi Mieke, een prachtige foto en moest er nu een zonnetje bij geweest zijn dan zag ik mij in een bootje naar daar varen.
    Dikke knuffel,
    Patty

  5. Klik!
    Groetjes…

  6. Prachtig die kerk zo!!

  7. een prachtig kasteel,
    heb er fijne herinneringen aan🙂

  8. Vooral dat water rondom dat doet het hem.😉

  9. een echt waterkasteel…

    steeds mooi !

  10. Als je door linkt naar http://www.utopiaradio.com, krijg je de goede link te vinden. Nu waarschijn lijk ook archief te beluisteren.
    Het hangt af van de player gebruikt hoe de link voor de streaner is.
    Leuk dat jij de moeite voor deed enne een heel fijne dag vandaag!

  11. Dat ziet er niet verkeerd uit.
    Top woonlokatie🙂

  12. Heel mooie, super kasteel, dat!

  13. dag callemieke,tijdje geleden hĂ©,maar heb je toch weer gevonden.en dan nog helemaal in t’nieuw,super hoor!!!
    vĂ©Ă©Ă©l grtjs….

  14. vredig
    in een rumoerige wereld

  15. Mooi, het kasteel temidden van water en lucht. Sfeervol beeld !
    Grtz,

  16. mooi kasteel, ben ik nog nooit geweest alhoewel ik zot ben van kastelen

  17. Het kasteel staat er een beetje dreigend bij maar dat past wel bij het weer…

  18. En niet binnengekomen? Het is en blijft daar mooi hé.

  19. een leuk kasteeltje is dit en dat wat errond doet ‘t ‘m

  20. Une belle découverte, bien shootée.
    Bonne soirée, Pascale.
    Yvon.

  21. Haha, ben je verhuist Pascale?

  22. HĂ© die stond enkele weken geleden ook nog op mijn blog!
    Knappe dramatische foto!
    Gr.
    P-TER

  23. Een mooi geheel, zelf de grijze lucht past er mooi bij.

  24. ‘k Blijf het mooi vinden, ook al heb ik als kind me er mijn broeken kapotgespeeld, terwijl m’n opa at te vissen.

Leave a Reply

 
