tree

foto aanklikbaar , click to enlarge, cliquez pour agrandir

~ by callemie on 14 May 2010.

27 Responses to “tree”

  1. heeft iets, heel mooi

  2. Prachtig, zulk soort foto’s probeer ik ook altijd te maken maar jij overtreft mij, trust me!

    XXX

  3. Dat was een boom? Het lijkt of hij gevallen is. Mooie foto!

  4. mooi, ik zou zo over die boom lopen….

  5. Ik word er duizelig van.
    De foto is een beetje te onscherp voor mij, ik zoek ergens naar een scherpe zone en heb moeite om die te ontdekken.

  6. Vind hem knap hoor, met juist dat scherpe gedeelte in het midden

  7. There is unrest in the forest,
    There is trouble with the trees,
    For the maples want more sunlight
    And the oaks ignore their please.

    The trouble with the maples,
    (And they’re quite convinced they’re right)
    They say the oaks are just too lofty
    And they grab up all the light.
    But the oaks can’t help their feelings
    If they like the way they’re made.
    And they wonder why the maples
    Can’t be happy in their shade.

    There is trouble in the forest,
    And the creatures all have fled,
    As the maples scream “Oppression!”
    And the oaks just shake their heads

    So the maples formed a union
    And demanded equal rights.
    “The oaks are just too greedy;
    We will make them give us light.”
    Now there’s no more oak oppression,
    For they passed a noble law,
    And the trees are all kept equal
    By hatchet, axe, and saw.
    © Rush

    Maak er een mooie dag in een sprookjesbos van lieverd, blijf in de zon en vermijdt de schaduwen…

  8. Hoi Mieke,
    ik kom je een fijne hopelijk droge dag wensen zodat je nog meer van de prachtige foto’s kan maken.
    Dikke knuffel,
    Patty

  9. Ik ga echt niet naar boven klimmen hoor😉 hoe verleidelijk je deze boom ook hebt gefotografeerd!

  10. zou een boom nou ook weleens denken wat doet ze nou:-)

  11. Ik krijg zin om er tegen op te lopen.. mooi die verte waar de boom in verdwijnt!

  12. je voelt hoe zwaar dat (dode) hout is:))

  13. Bij een machtige boom
    voel ik mij zo klein…

  14. Wat een mooi, leuk en origineel standpunt !!
    Fijn weekend

    @ Vlaardingen is idd in de buurt, vanaf Rockanje moet je ook over hetzelfde water !!

  15. hoi C-Mie, heerlijk al die bloemekes he. Prachtig werk lever je. Ik kon niet eerder komen, je leest het wel. Alle liefs en een zonnekesgroet

  16. Deze foto heeft echt wel iets speciaals, mooi !

  17. een leuk camerastandpunt, maar ik mis een beetje de scherpte…

  18. Bonjour Pascale,
    Nouvelle piste biologique d’atterissage pour oiseaux migrateurs , effet troublant !!!
    J’aime bien la présentation stricte et sobre
    Bisous

  19. L’arbre est-il mort ou a-t-il été coupé ? C’est l’histoire de la vie !

  20. Raar, maar speciaal🙂

    Prettig weekend, Pascale!

    Groetjes

    Rudi

  21. Languit op de grond gelegen… het levert wel een mooi beeld op

  22. Doet me niet vreemt aan!
    Mooi hoe je diep meekijkt in de foto!
    Gr.
    P-TER

  23. Een boom met een buikje😉
    Prettig W-kend.

  24. t standpunt vind ik heel goed gezien, maar zoals je al weet hou ik niet zo van dat te wazige en onscherpe…. Grtz,

  25. Een heel speciaal standpunt waar ik wel kan inkomen.

  26. hello du samedi! et merci beaucoup!!!!

  27. Da’s een ingewikkelde🙂

Leave a Reply

 
