pauze

zij is niet goed en heeft mijn aandacht nodig

she isn’t well and needs my attention

elle ne se sent pas bien et a besoin de toute mon attention

dank u voor jullie bezoekjes , merci pour vos visites,thx for visiting my blog

~ by callemie on 16 May 2010.

32 Responses to “pauze”

  1. Och arme zo’n lief beest! Veel moed.

  2. Ik wens jou en Vadrouille het allerbeste toe. Hopelijk wordt ze weer de oude.

  3. Natuurlijk, verorg haar maar goed!

  4. bon courage et reviens nous vite !

  5. Oeioeioei mijn lieve callemie/Pascale, dat is heel wat minder leuk nieuws! Ik hoop dat je schat er door komt, of is het terminaal? Héél veel sterkte gewenst!!!

  6. Hoop dat alles toch nog goed komt

  7. verzorg haar maar goed, hopelijk komt het vlug terug goed

  8. ach gassie,
    wat een droppie,
    ik hoop dat het beter met haar gaat, of anders dat jullie de kracht kunnen vinden dát te doen wat best voor haar is.

    xxx

  9. dikke knuffel voor vadrouille en voor jou
    wat is dit nu moeilijk voor je
    sterkte meisje!

  10. Knuffel en koester
    het hondje maar zoveel als kan
    het zal jou ook rustiger maken…
    Ik leef met je mee…
    Liefs,

  11. Wat staat ze er schattig op!
    mooie foto!
    We duimen dat alles nog goed
    mag komen voor Vadrouille !
    Gr.
    P-TER

  12. verzorg ze goed…

  13. Verzorg haar maar goed en ik hoop dat het niet te erg is…fijne zondag

  14. Hoi Mieke, ik hoop uit de grond van mijn hart dat het goed komt met haar.
    Dikke knuffel,
    Patty

  15. He bah…
    Ik hoop dat het allemaal goed komt!!
    Sterkte voor de hele familie.🙂

  16. Lieverd, neem alle tijd die nodig is, onze gezinnen en met name onze dieren gaan altijd voor!

    Beterschap en heel veel sterkte!

    XXX

  17. In jouw liefdevolle nabijheid moet het zeker kunnen..
    Je beestje heeft je nodig!

  18. Wat een schatje.
    Hopelijk gaat het snel weer goed met haar.

  19. Veel sterkte Callemieke !! En je hebt groot gelijk: first things first ! De blog loopt niet weg, maar je hondje, zo heb je er maar één !

  20. Ik hoop, dat het gauw weer goed gaat met die kleine lieveling.

  21. Hallo Mieke, ik kom je gewoon een dikke knuffel brengen.
    Veel liefs,
    Patty

  22. Ach nee toch Callemieke! Ik weet wat je nu door maakt en kan me voorstellen dat je al je tijd aan haar wilt besteden. Hopelijk komt het allemaal weer goed. Heel veel sterkte en voor jullie alle twee een dikke knuffel! xxx

  23. Kom je toch nog even sterkte wensen….want dit is erg moeilijk weet ik uit ervaring, liefs

  24. Bon rétablissement !

  25. hoi C-Mieke, dit lees ik niet graag sie. Mag ik nog hopen dat met Vadrouilleke het toch gauw weer beter gaat. Sterkte he meiske.
    Hier is er ene zijn pc gesneuveld met alle gevolgen van dien. Maar we komen er wel uit.
    Verzorg die wolbol en aai ze maar eens extra.
    Liefs en zonnekesgroeten

  26. Hopelijk gaat het weer bergopwaarts met haar🙂
    Sterkte

  27. verzorg haar goed,
    zie haar graag,
    hopelijk mag het weer goed komen.

  28. Hopelijk gaat het weer snel beter met haar!
    groetjes,
    Elmar

  29. Bonsoir ma douce amie
    Je comprends oh combien ta peine et je suis avec toi !!!*Soutenons nous les uns les autre !!!
    Ma petite samba a été opéréeaujourd’hui,les résultats de l’analyse de la tumeur sous huit jours
    Je reviens sur les blogs un peu plus sereine en espérant qu’ils pourront la soigner
    Merci beaucoup d’avoir été là !!!
    Bonne soirée
    Gros bisous Méline

  30. Bonsoir ma douce chérie
    This Nouvelle petite étoile Qui brille quui Veille sur Samba
    A dieu ma petite Vadrouille au paradis des chiens tu ne souffriras plus !!!
    Je suis coupée d’internet depuis cette nuit ,je viens d’être reconnectée il y a une heure
    Je suis allée voir Samba qui va mieux mais elle est encore un peu faible ,nous pensons la sortir , d’après le chirurgien , vendredi et après l’attente des résultats des analyses de la tumeur et des ganglions va commencer .
    Merci encore d’avoir été près de moi ,merci pour ma petite Samba merci pour tout
    Bonne soirée et douce nuit
    Gros bisous mon amie bien aimée Méline

  31. ocharme!

  32. so sorry … cry .. baby cry… as the song says …

Leave a Reply

 
