update

My angel left this world to join the other angels

graag wou ik de personen bedanken die me een kaartje of een mail stuurde  en diegenen die me hier en op FB ondersteunden

Dank U voor jullie steun dit doet deugd

Merci à toi Méline en bonne M toi aussi pour ta chienne

~ by callemie on 17 May 2010.

55 Responses to “update”

  1. dit engeltje zal nooit vergeten worden mieke, vadrouilleke zit in jullie hartje
    knuffel

  2. Pascale
    Diep betreurt ben ik bij het vernemen van dit vreselijke nieuws.
    Ik voel zo met je mee
    het is iets dat boven ons leeft
    waar we geen vat op hebben.
    Ik wens je veel moet en sterkte!
    Gr.
    P-TER

  3. Net gelezen… Veel sterkte, is ni makkelijk hè! Koester de geweldig mooie momenten!!!

  4. oh, wat erg ..

    ik wens jullie heel veel sterkte!!

  5. Hoewel we het zagen aankomen blijft het toch pijnlijk nieuws. Maar weet dat er nu een engeltje naar je kijkt en blij is dat hij het bij jou goed gehad heeft.
    Een dikke knuffel en veel sterkte!

  6. Sterkte Pascale.

  7. Afscheid moeten nemen van een huisgenoot, of het nu een persoon is of een dier, is heel ingrijpend. Ik wens jou en de jouwen sterkte met het verlies. Een engeltje kijkt nu op jullie neer.

  8. Weet uit ondervinding dat dit niet makkelijk is.

    Veel sterkte

  9. met een bang hartje deed ik je blog open, ik had een slecht voorgevoel en dit is spijtig genoeg waarheid geworden. Ik weet maar al te goed wat je nu meemaakt Mieke en wil je uit de grond van mijn hart heel veel sterkte wensen.
    Dikke steunknuffel,
    Patty

  10. Lieverd, gecondoleerd en heel veel sterkte in de komende tijd, ook het verliezen van je naaste geliefde dier kan inhakken als een…

    Dikke knuf en neem je tijd!

    XXX

  11. Veel sterkte want dat zal je nodig hebben!
    Geconcoleerd.

  12. Wat vreselijk voor je, ik weet effe niks zinnigs te zeggen behalve het gangbare “sterkte”.
    Maar een knuffel doe ik er zeker van harte bij, gangbaar of niet.

  13. C-Mieke, dit doet mij verdriet. Ik zie haar nog en voel haar nog op mijn schoot liggen. Diep bedroefd ben ik. Sterkte meid maar ze heeft een plaatske in ons hart he. Lieve zonnekesgroet

  14. ahhhhhh

    ja mieke je zult haar heel erg missen, maar je hebt in eerste instantie aan het welzijn van het diertje te denken hé,
    ze is over de regenboog brug….

    heel veel sterkte meid.

  15. Fijn dat die nu rust mag vinden!!
    Ik weet het je zult deze kanjer missen, toch is dit het best voor haar

  16. Heel veel sterkte Callemieke, dit doet pijn en je zult haar vreselijk gaan missen maar eens zullen jullie weer herenigd worden. Koester tot die tijd de mooie herinneringen. xxx

  17. Ik lees dit nu pas en schrik er enorm van. Jammer genoeg bezit ik de juiste woorden niet om alle verdriet en pijn weg te nemen. Ik weet dat Vadrouille heel graag gezien was door jullie en wens jullie dan ook enorm veel sterkte met dit grote verdriet

  18. Daar ergens
    zal een sterretje zijn…
    ach…
    ‘n knuf voor iedere traan
    want
    er zijn geen woorden voor…

  19. hoop dat je snel over jullie verlies gaan zijn
    ik heb daar ook alle dagen schrik voor dat ik ze ooit zal moeten los laten

    veel sterkte

    pedro

  20. Callemie goede middag,
    oei…Vadrouille is naar de hondenhemel vertrokken !
    In ieder geval zal Vadrouille jullie nooit vergeten voor de goed thuis die zij had ! Wij steunen u allemaal ! Doeeeeeeeeeeeiii :-))pepino

  21. CALLEMIE
    GOEDE MIDDAG
    WIJ WENSEN
    U VEEL MOED
    MET VADROUILLE
    EN VOORAL
    STERKTE !
    DAAAAAADA
    MICKEY

  22. Pascalleke,
    Je hebt er goed voor gezorgd
    Hij heeft het goed bij je gehad
    Ik weet het
    afscheid nemen
    is een beetje sterven
    maar van boven blijft hij naar je blaffen, blaf
    Hij dankt je dat het zo fijn bij je was.
    Groeten
    Joke

  23. jammer toch…

    ik duim voor jou !

  24. ach meid, wat erg, ik voel met je mee, want dit is vreselijk, je maatje kwijt, ik denk aan je lieve pascalle en een dikke knuffel van mij, en sjuul zegt een pootje voor jou, liefs van mij. Ik denk aan je.

  25. Sterkte Pascale.
    Een huisdier verliezen is heel zwaar…..weet er alles van
    Dikke knuffel

  26. Met n bang voorgevoel opende ik je blog en …. Afscheid nemen van iemand (of t nu n dier of persoon is) doet pijn. Koester de mooie momenten en weet dat hij je bedankt voor je liefde en zorgen. Sterkte Pascale !

  27. oei C-Mieke dat is treurig nieuws ,Ik leef met je mee.Iedereen die dieren heeft weet wat het betekent die te moeten missen.Je staat er zo machteloos tegen .Denk aan de mooie momenten die jullie samen beleefd hebben. Huggie!

  28. Troost is zo moeilijk te geven maar de mooie herinneringen zullen blijven aan je vriendje dat is zeker… sterkte en een pootje van mij

  29. clic

  30. Dikke knuffel Mieke, ik hoop dat het
    een beetje gaat.
    Veel liefs,
    Patty

  31. ach meis, ik weet zo goed hoe dit nu voelt, rauwe pijn van het verlies, terwijl de tijd steeds meer ruimte tussen jullie wegtikt.
    heel veel sterkte:))

  32. Komen en gaan,
    ze zijn niet van elkaar te scheiden,
    we moeten het aanvaarden.
    Dat is niet gemakkelijk,
    ik kan je enkel een woordje van steun geven:
    veel sterkte Pascale
    en wees gelukkig met de vreugde
    die dit diertje je gebracht heeft.

  33. Oh Mieke dat vind ik zou erg…ik hou zelf ontzettend veel van dieren en ik weet hoe het voelt als je ze verliest…heel lieve knuff van mij

  34. Heel veel sterkte met dit verlies Pascale!
    groetjes,
    Elmar

  35. Sterkte Pascale met dit verdriet, ik weet wat je voelt.

  36. Wat jammer!
    Hopelijk heeft ze het daar goed.

  37. Dag lieve vriendin, ik hoop dat mijn
    steunknuffel jou een beetje helpt.
    Veel liefs,
    Patty

  38. ik hoop dat het beetje gaat met jou mieke
    knuff

  39. ik leef met je mee, heel veel sterkte en een knuffeltje

  40. Hallo Mieke, probeer een beetje
    van het weekend en het mooie
    weer te genieten.
    Dikke knuffel,
    Patty

  41. Ik kom je nog eens even knuffelen voordat je het weekend in gaat. Weet precies wat er nu door je heen gaat en je denkt dat er nooit een einde komt aan het verdriet. Maar het wordt minder, al zul je hem nooit vergeten. Xxx

  42. Oh, dit is erg! Van de week was onze hond ontsnapt uit de tuin. Doodsangsten heb ik toen uitgestaan omdat ik schrik had dat we hem nooit meer zouden zien. Mag er niet aan denken dat hij er ooit ook echt niet meer gaat zijn. Dikke knuffel!

  43. Ja Pascalleke, dat kan een tijdje blijven nazinderen. Zeker als het allemaal zo snel gegaan is.
    Probeer toch maar wat te ontspannen in het lange weekend ! Knuf !

  44. ik kom je gezellige en warme pinksterdagen wensen!

    tot gauw,

  45. dag lieve vriendin, ik kon niet meer slapen
    en kom even bij je langs om je een knuffel
    te geven.
    Veel liefs,
    Patty

  46. Ach, wat erg !
    Erg hoor z`n goeie trouwe vriend te verliezen
    Heel veel sterkte ermee !

  47. Dag Pascalleke
    Kom je nog even een steuntje geven!
    Geniet van je verlengt weekend!
    Knuf
    P-TER

  48. Kom nog es effe langs om je n schouderklopje te geven. Sterkte meid ! knuf

  49. Bonjour ma petitre puce
    Ce nuage on dirait un coeur ,celui de Vadrouille ma puce !!!
    Dommage que je ne comprenne pas tes articles !
    je te souhaitre une bonne fête de Pentecôte
    Chez nous c’est le grand soleil et la chaleur arrive aussi pour me plaire
    Bonne journée avec de gros bisous Méline

  50. Bonjour ma douce Callémie
    Pourquoi ne traduisent-ils pas en français,j’aurais aimé savoir ce qui était écrit sous tes photos
    Ma fille Anne vient de me téléphoner pour me dire que France Télécom avait appelé pour dire qu’ils avaient réparé la grosse panne sur ma ligne et remis tout en marche ,ils ont demandé à ma fille si elle était contente de leur service d’urgence !!!
    Quatre jours sans internet ni téléphone c’est la joie !!!
    je veux te remercier pour ta grande amitié pour m’avoir laissé un commentaire en mon absence
    Bonne journée avec tous mes p)lus gros bisous Méline

  51. Bonjour ma Pascale chérie
    Reste avec nous ma puce, tu me manqueras trop ,tu sais qu’à chaque fois c’est moi qui vais te rechercher ,j’ai besoin aussi de tes bons mots !!!
    Samba a changé ses pansements ,elle va beaucoup mieux mais je n’ai toujours pas le résultat de ses analyses ,j’attends !
    Ma fille Anne a eu un coup de fil de France Télécom pour dire qu’ils avaient réparé la grosse panne sur ma ligne et remis tout en marche ,ils ont demandé à ma fille si elle était contente de leur service d’urgence !!!
    Quatre jours sans internet ni téléphone c’est la joie !!!
    je veux te remercier pour ta grande amitié pour m’avoir visitée en mon absence
    Bonne journée avec tous mes plus gros bisous Méline

  52. O lieverd, ik heb dit gemist en ben dan ook rijkelijk laat met mijn oprecht gemeende steun en het toewensen van héél veel sterkte in deze moeilijke tijd… ik hoop dat je me dit vergeeft en mijn steun accepteert…

  53. JBonjour ma douce chérie
    Comment tgu vas ce jour ?
    Je suis passée en “dégroupé” ou quelque chose comme cela , et depuis je n’ai que des soucis de coupure d’internet et de téléphone dont une fois 5 jours depuis 15 jours cela fait beaucoup , les incessantes pannes m’empêchent d’être à jour dans mes réponses aux commentaires Mais je viens d’apprendre qu’un exoert vient demain à 10 h étudier sur plqce le problème
    Mille excuses pour ce souci qui me dérange aussi,je suis en retard de trois jours sur mes réponses mais dés que tout est rétabli ,je rattrapperai mon retard
    Merci d’être quand même là et de me rester fidèle !!!
    Très bonne journée avec mes plus gros bisous Méline

  54. moooie avondtje!!!!!!!!!!!!!!(bin mon homme est décédé du cancer sinon cela peut aller!!!)

  55. oh lieve Pascale,het is mssn wat laat maar daarom niet minder oprecht,maar vind het zeer erg van je hondje het loslaten is zo moeilijk,he na al die jaren,sorry dat ik niet eerder kon mijn steun betuigen maar toch een dikke knuf!bedankt dat je via steven informeerde hoe het met me ging dikke x

Leave a Reply

 
