Make a wish

Close your eyes.
Make wish.
Blow.
Open.
Wonder.
As the seeds take flight.
Twisting.
Spinning.
Turning.
Right out of sight.

Stare.
One last time.
Say goodnight to the stars.
Smile at the happy faces


I wish for peace,
in the world
in my heart
I wish for love,
true love
I wish for direction,
hope
I blow with all my breath

thank you , merci , dank u

~ by callemie on 29 May 2010.

23 Responses to “Make a wish”

  1. Ik hoop van ganser harte dat mijn wens uitkomt. Dinsdag hoor ik dat.

  2. ik hoop dat al je wensen mogen uitkomen, pascale!

    gezellige zondag,

  3. Weet je, Pascale…gelukkig is er wel degelijk betrokkenheid onder webloggers.
    Troostende knuffel!

  4. Laat het geluk niet knikken!
    Je hebt er recht op! Geloof dat van je zelf, dan haal je het naar je toe

  5. Hoi Mieke,
    heel mooi geschreven en ik hoop uit de grond van mijn hart dat al je wensen mogen uitkomen.
    Dikke knuffel,
    Patty

  6. wensen die uitkopen, dat is een droom voor iedereen :o)

  7. Joli ! Bon dimanche
    JP

  8. ik hoop dat ze allemaal uitkomen🙂

  9. Geloven in jezelf is een wens die naar ik echt hoop voor jou uitkomt… en dat lukt je heus wel… want dat is het begin van geluk… liefs

  10. Wishes DO come true, make them treu!

    Lieverd, ben zo blij dat je er weer bent, even een dikke zondags knuffie van mij!

    Prachtige foto trouwens ook…

    XXX

  11. Dit is zo mooi… dankjewel lieverd.
    En ik hoop zo voor jou dat je al iets beter met je grote verdriet omgaan kan en het een plaatsje in je hart geven kan.
    Dààr duim ik voor, als de dat maar waat!

  12. Ik hoop dat mijn droom ook ooit uitkomt🙂

  13. Mooi, en intens.
    Ik sluit m’n ogen en doe ook een wens …

    xXx

  14. Doe een wens, hou hem voor je, en op een dag, is hij er.
    Ik denk aan je! Joke

  15. dan is mijn wens dat je met een glimlach kan terugdenken aan vadrouille

    en dat wij komende zomer ons dagje overdoen😉

  16. Mooi, zo blaas je je zorgen weg😉

  17. hopelijk komen je wensen uit, mag je je zorgen wegblazen, heel veel mensen zijn er voor je , vergeet dat niet

  18. Gaat het al een beetje Pascal……fijne zondag

  19. Mooi gedicht Callemie!
    De foto past er natuurlijk helemaal bij!🙂
    groetjes,
    Elmar

  20. Mooie tekst … passende woorden…
    Sterkte meid !

  21. ik blaas met een lange adem
    dat jij terug je plezier zal vinden
    bloggen is niet zomaar bloggen
    virtueel
    het is zoveel
    zoveel méér…

  22. ik wil nog enkel met mensen omgaan waarmee ik mij door liefde verbonden voel, dat is het enige waardevolle in het leven.
    Leven is te kostbaar voor liefdeloze mensen.
    Slaap lekker lieve JIJ.

  23. Pascale dat jou wens mag uitkomen !
    Daar duim ik voor!
    Knuf.
    P-TER

Leave a Reply

 
