Friends

~ by callemie on 31 May 2010.

38 Responses to “Friends”

  1. da’s zeer waar geschreven….

    voetafdrukken die er nooit meer weg zullen gaan ….

    slaap lekker

  2. ohzo waar!

    knappe foto van je grote liefde, pascale! :-)))

  3. Dat klopt helemaal! Ha, heerlijk een snuifje zeelucht.🙂

  4. Hoi Mieke,
    vandaag opnieuw mijn eerste werkdag, het zal even wennen worden na vier weken thuis zitten.
    Dikke knuffels,
    Patty

  5. Die voetprints moet je ook toelaten denk ik zo.
    Want soms mag je samensmelten en dat is zo prachtig!

  6. dit is 1 van de mooiste quotes die ik ken :o)

  7. Zo wààr is dit lieve Pascale. En ik hoop zo voor jou dat dit na al die zware beproevingen, bij jou ook het geval moge zijn!
    Je stak het bovendien in een héél mooi kleedje, hoedje af!
    En probeer er ondanks alles, toch een fijne dag van te maken hé?

  8. Een waarheid als een koe Callemieke en wat een prachtige foto om deze spreuk te onderstrepen!

  9. en toch kan soms ook een kort onverwacht contact veel betekenen!
    Gelukkig is mijn hart ook gevuld met diverse grote “footprints”..
    Dutch knuffeltje!

  10. Een zin die enorm veel waarheid bevat …

  11. zo mooi!

  12. een dikke zoen

  13. dat is mooi callemieke! x

  14. IK weet wel
    wie pootjes in jouw hart heeft gezet.

  15. Oei en ik heb nen slechte voet!
    Mooi wat jij hier achterlaat!
    Knuf
    P-TER

  16. helemaal met eens…

    echte vrienden zijn zeldzaam !

  17. … heel mooi deze foto én spreuk … maar wie niet waagt… die niet wint… liefs

  18. Ik heb pas mijn vriendin ten grave gedragen.Zij zal ook afdrukken nalaten in mijn hart.Nu voel ik nog te veel pijn straks zal ik de mooie herinneringgen toelaten in mijn hart.
    liefs voor jou.

  19. Niet de eerste keer dat ik deze zegswijze zie. Zelfs niet zo lang geleden. Jammer wanneer mensen ‘bedrogen’ worden.

  20. Heel mooi beeld en woorden C-mieke! En ik heb twee slechte voeten oei oei

  21. Hoi Mieke,
    morgen beloven ze weer stilaan mooier weer
    dan kunnen wij ervan genieten hé.
    Dikke knuffel,
    Patty

  22. Precies, en zolang jij maar beseft dat je zelfs een footprint in mijn hart hebt gezet terwijl wij elkaar nog nooit hebben ontmoet? Dan zit je in de goede en juiste denk richting!

    XXX

  23. zo is dat, pascale
    al hoop ik dat het zachte indrukken mogen zijn
    en de harde trappen achterwege blijven.

    Eveneens hoop ik dat
    de afdruk van jouw ‘viervoeter’
    jou mag herinneren aan heerlijke momenten
    en dat de pijn van het afscheid gauw vervaagd,
    zoals de golven van de zee
    de putten in het strand weer aanvullen,
    de scherpe kanten verzacht
    en alles weer in evenwicht brengt.

    Groetjes.

  24. Mooi en helemaal waar Pascale!
    groetjes,
    Elmar

  25. Klopt! Hoewel ik kleine voetjes heb haha.

  26. Klopt als n bus ! Maar pas ook op voor sommigen met grote voeten, want die kunnen je hart vertrappelen…. ps kheb maatje 38 haha
    Good night !

  27. Hoi Mieke,
    ik spring even binnen om een dikke
    knuffel te komen brengen.
    Veel liefs,
    Patty

  28. Ik vond het zo erg toen ik las dat jij die keuze moest maken, gelukkig is het ons bespaard gebleven. Bedankt om ons enkele woordjes van moed toe te spreken terwijl je ‘t zelf zo moeilijk hebt. En deze foto ? Hmm je kan er zo ‘n postkaartje mee laten maken, ‘t is prachtig en de tekst is oh zo waar

  29. hoi C-Mie, dat klopt wel ja, ik heb ze dezer dagen ook leren kennen. Ik vroeg me af of alles goed is? je weet mij zijn he. Liefs en een knuffel

  30. dag lieve vriendin,
    gisteren was het al vrij mooi maar
    voor vandaag zou het nog beter worden hé.
    Dikke knuffels,
    Patty

  31. een knuff en groetjes van mij

  32. Hoe gaat het met ons Pascalleke? Een beetje beter met het zonnetje of juist iets minder goed. Moed!

  33. Dat is gewoon een hele harde waarheid….
    Gelukkig ben ik er nu weer meer!!!

  34. Hoi Mieke,
    het laatste werkdagje nog doorworstelen en
    dan kunnen we hopelijk van een mooi weekend
    genieten.
    Dikke knuffels,
    Patty

  35. *** knuf *** en tot ziens .

  36. een mooie nachtje callemie!….lol

  37. For Pascale

    I wish you all the luck

    When you know someone likes you
    That a friend is always there
    The sun shines much brighter
    And there’s music in the air

    When you know someone’s listening
    With an understanding heart
    Then life seems much better
    The road is not so hard

  38. Prachtige serie heb je neergezet
    grt,Freddy

Leave a Reply

 
