Tiny parachuters
Carried on the breeze

Whisper all my secrets

And they’ll find a place to grow.

They’ll fly over mountaintops,
Fly over the trees,
Fly across the rivers,
Fly across the sea.

Carry away my wishes,
My dandelion seeds.(slates)

~ by callemie on 6 June 2010.

20 Responses to “”

  1. wat een lief postje Mieke!

  2. Zoiets als een aanvulling?

    Kijk maar: http://morgainespassions.web-log.nl/morgaine/2010/05/pareltje.html
    😉

    Dikke knuf!
    XXX

  3. 🙂
    ik hoop dat al je wensen uit mogen komen mieke,
    de mooiste dromen waar worden,

    en dat ik erbij mag staan en zien🙂

    maak er een fijne zondag van

  4. Da’s een mooie combinatie van beeld en woorden.
    Laat je wensen meedrijven met de wind, en wie weet …

    Fijne zondag !

    (Wat was er achter die pport te zien ????)🙂

  5. Bonjour ma petite puce Si je voulais voir quelqu’un aujourd’hui c’est bien car dans ce coup là beaucoup m’ont encore abandonnée
    Je me suis retirée du top 30 et je suis mieux,ils se créperont le chignon ensembel !!!
    Je retrouve la forme et Samba aussi
    Je te souhaite un excellent dimanche
    Gros bisous Méline

  6. Momenteel zweven er hier heel veel ‘wensen’ in de lucht. Misschien vloog de jouwe hier wel net niet voorbij… Hoop dat je parachuteke zn weg vind Pascale…
    Fijne zondag nog,

  7. al je wensen met de wind
    waar een gelukzoeker ze vindt
    liefs,

  8. Ik heb maar één wens momenteel en, hoewel wensen geheim moeten blijven, ken je hem. Ik zal daarom heel zacht blazen in de hoop dat één zaadje van de vele mijn wens in vervulling doet gaan.

  9. dat heb je mooi verwoord,schitterende foto’s,ik was je even kwijt,vond je nieuwe url niet,maar das nu in orde,zo kan ik weer bij je komen piepen,lieve Pascale,trouwens hoe gaat het met de lessen? dikke knuf!

  10. Haaahaahahatchie. ;-)))

  11. Je moest even bij onze buurman komen kijken ,die had geen groen grasveld meer maar een geel tapijt van paardenbloemen!!Hij mag ze wegblazen maar liefst niet in mijn richting ,hoe mooi en lief ik die ook vind!!
    Maar ik vind de woorden die je erbij zette héél mooi.

    In je vorig postje voel ik de pijn die je hebt bij het verlies van je hondje.Er zijn geen woorden genoeg om dit gevoel te omschrijven daarom :dikke huggie!

  12. laat maar waaien, laat maar vliegen ..

    ergens vinden ze een ‘rijk’ voedingsbodem. 😉

    @ whahaa, dan hebben wij elkaar gekruisd?
    ik dacht onderweg, op de autosnelweg nog; ‘tiens, da’s precies callemie?’ 😀 😉

  13. Zo verstrijken dan de jaren
    En al heb je soms verdriet
    Je hoeft nooit iets te verklaren
    Er is niemand die het ziet
    Ik werd ouder en ging leren
    Niet wanhopig meer te zijn –
    Ach, een hart kan zich wel weren
    Tegen zo’n klein beetje pijn
    Ik zou alles willen geven
    Voor een uitgestrekte hand
    Zo verlaten is het leven
    In het grotemensenland
    Maar ik heb al wel bekeken
    Dat de paardebloem nog groeit
    Als de roos al is bezweken
    Al is uitgebloeid (…)
    © Martine Bijl

  14. Vlieg maar naar de regenboog!
    Perfecte combinatie met woord en beeld!
    Je moet het maar doen!
    Knuf
    P-TER

  15. hoe gaat het????????????????????????

  16. Een dikke wink naar het sterretje hierboven.

  17. gewoon mooi…..

Leave a Reply

 
