bumble bee

Brightly colored bumblebee


Looking for some peanuts??????????


or just a shelter

~ by callemie on 7 June 2010.

20 Responses to “bumble bee”

  1. Beau triptyque.
    Bravo.
    Bonne semaine.
    Yvon.

  2. Straks heb je daar een nest zitten.😉
    Wel heel mooi gevonden.

  3. Hallo Mieke,
    weer super foto’s, proficiat hoor.
    Dikke knuffel,
    Patty

  4. Misschien in de war door het patroon van het gaas, want het is precies een honingraat🙂 Grappige serie!

  5. ik ben gek van bees :o)

  6. Oké dan! Een bij die in de noten gaat, dat wist ik nog niet, of hij/zij ze nu eet of voor shelter, weer wat geleerd!

    prachtige foto😀

    XXX

  7. Oh-o-o-oa, oh-o-o-o
    Oh-o-o-oa, oh-o-o-o
    Sweet little bumble bee
    I know what you want from me
    Dup-i-dup-i-do la da
    Dup-i-dup-i-do la da
    Sweet little bumble bee
    More than just a fantasy
    Dup-i-dup-i-do la da
    Dup-i-dup-i-do la da (…)
    © Bambee
    … en jij wist ‘m knap op de foto te krijgen Pascale aka callemietje!
    Ik hoop dat je een fijn weekend had, en de pijn iets weg is geëbt…

  8. prachtig zeg, is hij daar in gekropen?
    wonderlijk dat je dat zag,
    hangen die pinda’s nog buiten?
    dan voeren de mezen ze aan hun jongen en die gaan dood, mieke, hang ze maar binnen, veilig weg voor de kleintje,

  9. een bij die pinda’s lust of eentje die zich vergist heeft🙂
    leuk om te zien

  10. Hoi C-Mieke, heb nog even die lieve kleine Vadrouille bekeken met een beetje pijn in mijn hart. De rest van de fotokes maar zeker die van haar vind ik fragile maar mooi. Lieve zonnekesgroet

  11. tjee lol, wat een opname – prachtig gemaakt!

  12. Ik wou dat ik een bij was
    en erbij was….

  13. De bij is duidelijk op zoek naar een nestplekje. Straks vele bijtjes in de tuin!

  14. verloren gevlogen😉
    Heel speciaal wat je laat zien.

  15. Die hommel heeft een mooi schuilplekje ontdekt, leuke serie Pascale!
    groetjes,
    Elmar

  16. Straks kan je de brandweer erbij halen om ze weg te branden. Ojee ze mogen uit mijn buurt blijven.

  17. Ja gelukkig vliegen ze weer rond… en nu maar hopen dat er geen vogeltjes komen om te snoepen…of kan dat geen kwaad.

  18. ‘uit het geheime leven
    van een vreemde bij’;-)
    Bijzonder!
    Groetjes🙂

  19. Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    Wat een bezige bij
    en ondertussen was jij ook
    goed bezig ! ! !
    Knuf
    P-TER

  20. een heelllllllllllllll moieeeeeeeeeeeeeeeeeeee foto!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

 
