fake

~ by callemie on 8 June 2010.

27 Responses to “fake”

  1. Ik zou er mijn tanden in zetten.
    Mooie scherpdiepte!
    Knuf!
    Gr.
    P-TER

  2. tja ..

    ‘t kunnen niet allemaal madeliefjes zijn? 😀

  3. als er in het gras plastieken bloemekes beginnen te groeien dan is de wereld wel écht om zeep!

  4. Hoi Mieke,
    mooie foto, maar dat bloemetje staat daar wel héél alleen hé.
    Dikke knuffels,
    Patty

  5. fake….?
    kan me niet schelen,
    vandaag niet toch

  6. J’ai été très surpris de la patience de l’abeille et de la tienne pour prendre la série de photos précédente !
    Celle-ci est plus symbolique de la saison !

  7. Ja dat kan ook natuurlijk, tegenwoordig kun je overal fake kopen natuurlijk, maar als dat in het echte leven gebeurt… is het wat minder😉

    XXX

  8. Dat mag ook best eens gezegd worden over bepaalde zaken.
    Je brengt het pakkend in beeld!
    Groetjes.

  9. Fake of niet, dit is beslist een schitterende foto Pascale aka callemietje! Soms kan een handje helpen zo’n opname tot iets heel speciaals maken hé?

  10. Maar even goed erg mooi en leuk gefotografeerd!

  11. het bloemetje fake,
    het gras ook?
    Daar bestaat ook al mooie namaak van!
    De foto lijkt me écht🙂

  12. toch mooi!

  13. maar goed dat de echte madeliefjes mooier zijn :o)

  14. yep,
    sommige bieliefjes faken🙂
    dat heb jij goed gezien 🙂

  15. Bij gebrek aan echte kun je altijd nog namaak nemen. Iets is beter dan niets.

  16. gewoon zalig mooi. Dag C-Mie en liefs

  17. Soms kun je het niet van echt onderscheiden en dat kan knap lastig worden dan….

  18. fake …. wie zal het zeggen, eerlijk gezegd ik hoop van niet

  19. toch leuk in het gras!!

  20. Ik heb een bloemeke gevonden al in de wei, ‘t is da van mij ….

  21. fake ..maar toch mooi

    groetjes.

  22. Begin je nu in je toffe tuin plastieken bloempjes te planten. ‘t Zijn de examens zeker die toeslaan.

  23. Maar ook fake kan mooi zijn…

  24. Konden er zulke maar bloeien bij onze buurman,dan kreeg ik er niet zoveel in mijn tuin!
    In elk geval een prachtig beeld!

  25. Mooie foto maar het staat daar zo alleen…Ik wens je nog een heel fijne laatavond

  26. Bien seule, la pauvre.
    Bonne soirée.
    Yvon.

  27. Fake, … ik zag het toch niet direct !
    Knap beeld !

Leave a Reply

 
