snack

~ by callemie on 9 June 2010.

25 Responses to “snack”

  1. Een vers groen blaadje! hihi
    Daar zijn ze gek op!
    Hier zie ik ze ook,
    mar het lukt me niet om ze op de foto te krijgen!
    Knuf.
    P-TER

  2. Oeps, ik eet geen kleine onschuldige vogeltjes!
    Welterusten…

  3. Er zullen in de boom vast genoeg insecten en rupsen te vinden zijn voor dit koolmeesje. Tevens een mooi uitkijkplekje!

  4. ik heb nog wel ergens een bakje wormen staan?

    (met een visser in huis is dat nie moeilijk?) 😉

  5. Hoi Mieke,
    ik kon de slaap niet vatten en kom je
    alvast een fijne woensdag wensen. Gelukkig
    moet ik vandaag niet gaan werken.
    Dikke knuffel,
    Patty

  6. Die vliege nhier in onze tuin ook vrolijk rond
    op zoek naar eten

  7. snack? dit ga je toch wel laten zitten hoop ik? Of heb jij je BBQ al aangezet😉

    XXX

  8. snack? is het dan een blinde vink?;-)

  9. Gelukkig vinden ze nu terug veel voedsel in de natuur zelf hé callemietje, want de échte stuff is toch nog altijd beter…
    Maak er een fijne dag van, hopelijk met een beetje zon en zonder al te veel zorgen!

  10. whahaha smakelijk eten 🙂

  11. Niks mis met goed proteïnenrijk voedselals een gezond tussendoortje…fijne dag nog

  12. lekkere snack dus – lachen!

  13. toch leuk hoe hij dat geluidje maakt
    snack! snack! snachsnack! snacksnaksnack! ;-))

  14. Op de grotere versie is beter te zien wat hij zit te snacken … getver, een dikke groene rups🙂 Mooie foto met die kronkels en blaadjes in de voorgrond!

  15. eentje die van groene snoepjes houdt

  16. Snack en een lieflijke schat😉
    Liefs

  17. die zit daar mooi in het groen…

  18. hee meid kom even bij je kijken, hoe is het met je? ik heb de laatste foots gezien van vadroilleke, dat zal zeker pijn gedaan hebben die te zien, meid ik denk aan je, zit zelf moeilijk, door ernstig ongeval van zwager, dus weinig tijd, maar ik denk wel aan je, lieve groetjes van mij, janine

  19. als het een rupsje is
    krijgen we een vlinder
    minder….

  20. Ze weten in welke tuin ze moeten zijn…

  21. die lijkt gezellig te zitten,knap opgemerkt,ik weet hoe moeilijk het is ze mooi op foto te krijgen,heel mooi!

  22. Ik mag toch hopen dat niet het vogeltje dient als Snack!😉

  23. Oh gut wat zit ze daar als een echt fotomodel.
    Knappie de knap…..
    fijn dat we hier van mee mogen genieten.
    dag dag de vogelpiep groetjes.

Leave a Reply

 
