Newfoundlander

 Een  hond die schoonheid bezit zonder ijdelheid, kracht zonder onbeschaamdheid, moed zonder overmoed en alle deugden van de mens zonder zijn ondeugden ( L Byron)

~ by callemie on 11 June 2010.

18 Responses to “Newfoundlander”

  1. hoi Mieke,
    een prachtig dier gewoon, en als ik in zijn ogen
    kijk ziet het ernaar uit dat het ook een hele lieve
    is.
    Dikke knuffels,
    Patty

  2. Goedemorgen lieverd, wat een pracht exemplaar, is dit jullie nieuwe aanwinst? Of wordt het dat? Of is het van vrienden…

    Prachtig dier is het gewoonweg.

    XXX

  3. J’adore les tons et le traitement de tes couleurs !

  4. Zelf ben ik niet zo’n hondenmens, wel een kattenmama, maar als ik deze knappe foto bekijk gaat mijn hartje wel smelten hoor, callemietje!

  5. Tja, kattenmens, hondenmens, mensen mens, dat ben ik eigenlijk allemaal.
    Een kat heb ik (de schat!) een hond overweeg ik wel eens, maar een mens nemen doe ik voorlopig maar effe niet meer, hihi.
    Mieke is het dus!!
    Groetkes Mieke ( ach, ik heet ook geen spijkerbed hoor@@@)

  6. Pascale wat een lieverdje! Wordt/is hij/zij jullie nieuwe huisgenoot?

  7. Prachtig chocoladebruin kleurtje … om op te eten!😉

  8. Ik ben benieuwd
    Wat een honde-snoes!

  9. dat is een heel lieve volgens mij!

  10. whihih ik heb iemand leren kennen met drie van zulke jongens:-))

    leonsbergers??
    nóg groter,
    wat een schten…
    ik ben verliefd:-)

  11. Wat een lieve kop en die trieste oogjes, hij heeft zelfs iets van een beer. Mooie foto !
    Dag C-Mie! Kan je even de datum bevestigen, zie mail?!

  12. mooi… en huisgenoot voor je?

    Byron overdreef wel een beetje , vind ik.

  13. Zie hem kijken!! Wat wil hij?
    (of zij)

  14. Wat een pracht van een koppie echt om te knuffelen ik val hiervoor…die trouwe hondenblik doet je meteen smelten

  15. o wat kijkt die verlangend en vragend! Dat beestje sluit je zo in je hart.Dat doe jij beslist ook.

  16. Die ogen, fantastisch, gewoon!

  17. Nog niet gezien precies. Jouw nieuwe aanwinst? Misschien?

  18. Om te stelen!

Leave a Reply

 
