dragonfly

 

click to enlarge

~ by callemie on 12 June 2010.

24 Responses to “dragonfly”

  1. deze heeft plaats genoeg om elke webbie mee te nemen naar een fantastisch weekend! :-))

    veel plezier, callemie!

  2. Een lief klein draakje dan toch wel?!
    Heel fijn weekend!

  3. Hoi Mieke,
    prachtige foto meisje, ik kom je een superfijn
    weekend wensen.
    Dikke knuffel,
    Patty

  4. heel mooi!

  5. Zijn ze er al? Of is dit een foto van vorig jaar callemietje?
    Hoe dan ook, een knappe opname.
    Maak er een fijn weekend van hé meid?

  6. Eenvoudig, maar o zo mooi

  7. hele mooie compo!een schitterend weekend gewenst met een dikke knuf.van mij!

  8. hihi,
    het is een waterjuffertje mieke, maar dat mag de pret niet drukken,
    hij is tóch mooi:-)

  9. Ik dacht eerst: neen, niet nog een libelle, toen ik de titel van jouw post in mijn feedreader zag.
    Maar dit is heel knap, het is geen zoveelste macro, maar een mooie natuurlijke setting voor zo’n beest.

  10. Een hele zachte foto die een warmte uitstraalt!
    Prachtig hoe je die juffer inkaderd!
    Knuf.
    P-TER

  11. heerlijke detailfoto met mooie kleuren….

    het betere werk !

  12. Mooi deze azuur gekleurde dragonfly, Pascale!
    groetjes en een fijn weekend!
    Elmar

  13. Simpelweg ” MOOI ”
    Groetjes

  14. Alsof ik door het
    oog van een naald
    stiekem
    met je mee kijk.
    Die kleuren: ZO mooi!

  15. En heb je hem verslagen de draak ?

  16. Het lijkt of de libelle het blad teder streelt. Mooi!
    Liefs van de beerkes he; dag C-Mie

  17. een draak van een naam voor zo’n elegant mooi beestje

  18. Prachtig de waterjuffer, je weet toch wel dat de dragonfly oftwel de Libelle een heel ander insect is? Weet je ook het verschil van die twee?😀

    XXX

  19. Fantastische libelle, knap hoor Pascalle.

  20. Wat een prachtig exemplaar!
    Ik heb hier in Oostenrijk altijd gedacht, die juffers vind ik hier niet..
    Wat blijkt… Op mijn werk bij het meer zitten ze gewoon! Een heleboel…

  21. cool:-)

  22. Bonsoir ma douce et tendre amie
    Je viens te souhaiter une excellent nuit
    Gros bisous Méline

  23. Mooi zoals het juffertje verscholen zit tussen het groen!

Leave a Reply

 
