chained

~ by callemie on 13 June 2010.

22 Responses to “chained”

  1. Beau coup d’oeil bien cadré.
    Bon dimanche.
    Yvon.

  2. heb jij een vis getuierd, callemie? 😀

    fijne zondag,

  3. Het kon niet missen… zondag roestdag hé? Wat een mooie foto alweer callemietje!
    Maak er een fijn rust/roestdagje van hé meid?

  4. rempli de poésie simple ! Une jolie photo !

  5. Geen roestdag maar een leuke rustdag voor jou😉

  6. hebben ze jou aan de ketting liggen mieke…

    * ijzerzaag tover*

  7. dag lieve vriendin,
    kan je geloven dat ik gewoon rustig wordt
    van naar dat water te kijken ? Een heel
    speciale foto vind ik, ik heb er dan ook
    een hele tijd naar gekeken, raar hé.
    Dikke knuffel en maak er een mooie zondag van,
    Patty

  8. Oh prachtig, ja ik hou van chains😀 whahahaha😉 Soms dan, allen in zeer goed gezelschap😛

    XXX

  9. Daar zou ik ook wel vast willen liggen! Wat een prachtig plekje. Wat een schitterende foto van het roest.
    Een hele fijne roestige zondag!

  10. Wat een knap roest vandaag!

  11. Gelukkig niet al te vast zou ik zo zeggen… mooie roestplaat

  12. die roestfoto’s zijn mijn ding niet, maar deze is wel erg knap!

  13. Ik keek, vind het mooi,
    om veel dingen.
    Vooral omdat
    het niet zo moeilijk is
    het los te maken…

  14. Toespeld.
    Als je daar je broek moet mee ophouden ;-)))

  15. bootje vastleggen en beetje dobberen vandaag

  16. hoi C-Mieke, dit kan 2 betekenissen hebben he.
    Geketend en het hart niet vrij
    of verankerd voor altijd …😉
    Liefs!

  17. Oei dat is niet best!
    Ik hoop dat degene die vast zit, snel weer vrijkomt.😉

  18. een hele mooie roestfoto,pascaletje en je hebt er een mooie blur rond gedaan,groetjes.

  19. Laat je vooral niet ketenen!

  20. Deze houd het roest boven water!
    Zou ik nu eens dit combineren
    met die foto van gisteren! hihi
    Knuf!
    P-TER

  21. Hele mooie rustige roestfoto !

    @ En ook één vangen🙂

  22. Liever unchained, maar dit is wel een mooie roestfoto.

Leave a Reply

 
