wie zoekt die vindt

~ by callemie on 14 June 2010.

22 Responses to “wie zoekt die vindt”

  1. oh jawel!

    zels zonder zoeken komt al het goede naar je toe! :-))

    knappe kriebelfoto, callemie! :-))

  2. Na een weekendje “niet gezocht” te hebben kom ik even zeer ontspannen Pascale een hugje geven!
    Ik wist je te vinden!!!
    Groetje…

  3. Hoi Mieke,
    hopelijk is het ventje ondertussen goed
    thuis gekomen.
    Dikke knuffel,
    Patty

  4. … en zo is dat callemietje! Mooi logje alweer, goed gevonden!
    Ik hoop dat je een fijn weekend had, en het zoeken resultaat opleverde!
    PS: fijn dat je ook eens op de link klikte en het is zeker niet de bedoeling dat allemaal te gaan lezen hoor, ik plaatste het alleen om een idee tegeven hoe het er wel uitzag. Prettige maandag lieve meid!

  5. JIJ, lieve meiske
    weet “het” wel te vinden.
    liefs naar jou!

  6. en wie zoekt die vindt…

  7. op het moment dat je stopt met zoeken…….
    komt het naar je toe, dat is al menigmaal gebleken,
    hoe vaak hoor je niet..

    ik heb gevonden toen ik niet zocht:-)

    awel dan…. moet ik nog meer zeggen:-)

  8. Zo is het maar net… maar soms weet je niet wat je zoekt!!!!!

  9. Geeft niets – gebeurt mij regelmatig totdat ik gevonden heb wat ik al zo lang kwijt was.. Ik denk dat ik toen iets de kosmos ingestuurd heb

  10. Ja, dat klopt, ik ben erg blij dat ik de weg weet!

  11. We wilden je helemaal gelijk geven maar hmm soms zoeken wij niet en vinden we het toch alhoewel hmmm vrouwtje zegt net dat ik altijd op zoek ben naar lekker eten😉

  12. Gelukkig weet ik waar ik steeds
    je prachtige blog moet zoeken!
    Knuf!
    P-TER

  13. je weet maar nooit….

  14. Zeker een hele grote kern van waarheid daarin…
    Ik hoop dat jij wel vindt wat je zoekt!

  15. In den tijd dacht ik : “ik geef het op”
    Sindsdien moet ik niet meer zoeken ;-)))

  16. Zo is het maar net.

  17. Mooie rake spreuk Callemie!
    En wat heb je een prachtige kopfoto, SUPER!!!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

  18. als je niet zoekt,
    hoef je ook niet te vinden.
    Wie niet zoekt,
    heeft wellicht reeds alles.
    Zomaar wat gedachten op het thema…
    Groetjes🙂

  19. ik zoek niet meer
    ik laat alles gebeuren die moet gebeuren

  20. Naar jou moeten we nooit zoeken, we vinden je altijd.

  21. Ben er n tijdje tussenuit geweest, maar moest niet lang zoeken om je te vinden zenne ! Zit wel veel waarheid in je tekstje, vaak moet je wat meewerken, beetje moeite doen, beetje ‘zoeken’… en dan lukt ‘t wel. Groetje,

  22. Lijkt mij logisch.

Leave a Reply

 
