I see you

~ by callemie on 16 June 2010.

21 Responses to “I see you”

  1. Is met veel te dreigend. Ik ben al weg.😉

  2. hij heeft niet meteen zijn meest vrolijke snoet opgezet? :-))

    toch mooi om zien, zoveel aandacht!

  3. Is zo’n foto die de verbeelding laat werken en vragen oproept…wat heeft hij in de gaten? Mooi.

  4. hallo Mieke,
    die heeft blijkbaar iets op het oog hoor.
    Dikke knuffels,
    Patty

  5. Ik moest even twee keer kijken, hahaha, prachtige I see you indeed😀

    Net als de foto hieronder, prachtig!

    XXX

  6. ja, dat denk ik ook want die heeft verdorie goeie ogen😉

  7. Hé die lijkt wel een beetje op mij als ik de blogjes afstruin callemietje!
    *wink, big smile*
    Jij hebt er een knap portret van gemaakt, zo mooi die rare vogel gevangen…

  8. Wat een byzondere foto heb je gemaakt zeg – die uitdrukking is heel speciaal!

  9. heftige look pascale…….

    ik ben weg🙂

  10. Die ziet iets eetbaars, zo te zien !!
    Gelukkig stond jij niet rechts🙂

  11. Maar ik kijk niet terug… wat een gevaarlijke, scherpe blik heeft ie in z’n ogen

  12. Ola wij zijn hier rappekes weg want hij kijkt net of hij ons elke minuut kan gaan opeten

  13. Ik kom hier nog even langs…. maar het bloggen staat op een zeeeeeer laag pitje bij mij. Misschien loopt het wel naar zijn einde… wieweet ?

  14. Yes, Yes….

  15. Machtige foto !!!

  16. Nou ik blijf liever uit het zicht in dit geval…

  17. zijn toch prachtige dieren ,he en je hebt er een fantastische foto van gemaakt!

  18. Broerke en zuske zijn naar dezelfde vogeltjes gaan kijken! KNAP.

  19. Ca c’est sûr ! Avec des yeux comme ça ! Bien vu ! 🙂

  20. ik zou die niet graag tegenkomen! Als die je aanvalt ben je zeker een stuk vlees kwijt

  21. Die heeft inderdaad precies iemand of iets in de gaten.

Leave a Reply

 
