the answer lies within

Look around
Where do you belong
Don’t be afraid
You’re not the only one

Don’t let the day go by
Don’t let it end
Don’t let a day go by in doubt
The answer lies within

Life is short
So learn from your mistakes
And stand behind
The choices that you make

Face each day
With both eyes open wide
And try to give
Don’t keep it all inside

You’ve got the future on your side
You’re gonna be fine now
I know whatever you decide
You’re gonna shine

~ by callemie on 24 June 2010.

24 Responses to “the answer lies within”

  1. wat en mooie tekst tussen je heerlijke foto’s, callemie!

    ik look nog een beetje around .. 😉

  2. Een knap log, zo eentje om méér dan één keer te bekijken callemietje, je er zelf een beetje in te verliezen en met iets moois weer verder te gaan. Dankjewel!

  3. Prachtige foto’s
    schitterende tekst erbij
    Met open ogen ga ik
    doorheen de dag…

    liefs,

  4. we nemen dikwijls niet genoeg tijd om even stil te staan bij al het mooie rondom ons

  5. dat is pas leven met al dat schoon!

  6. ach zo, gij zijt gewoon verhuisd… vandaar dat ik u niet meer vond, en ik maar denken dat ge het bloggen beu waart! heel mooi is het hier weer hoor…

    en altijd welkom hoor callemieke!
    als ik me zo blijf voelen wil ik zelfs nog eens een wandelingetje doen… wil ook tot bij jou komen hoor! maar maandag is het weer zover hé, dus best even afwachten dan, maar mss vanaf de tweede week! I let you know!

  7. Hits rock bottom!

    Prachtig deze tekst en de laatste foto, de blauwe lis, wauw!

    XXX

  8. Callemie…goede morgen
    jij blijft een virtuose met taal en beeld ! Je weet het te kiezen ! Doeeeeeeeeeeeeeeeeeiii en bedankt voor uw attentie ! :-))pepino

  9. CALLEMIE
    GOEDE MORGEN
    DE EERSTE FOTO
    SPREEKT MIJ
    HET MEESTE
    AAN…
    DAARTUSSEN
    ZITTEN TE
    VISSEN !
    DAAAAAAAADA
    MICKEY

  10. Weer heb ik genoten van je tekst en de foto’s. Een prachtig geheel. De tekst neem ik zeer ter harte!

  11. prachtig en wat een waarheid, het antwoord ligt ergens in het midden hé,

    erg mooi pascale

  12. allooooooooooooo hoe gaat het????????????

  13. mmmm, zo zie ik het graag Pascale!

  14. Mooi zoals je het wuivende riet afwisselt met die kleurrijke bloemen en de tekst is is super … you shine girl!🙂

  15. Je n’ai pas vu de quel plan d’eau il s’agit ! Mais je n’ai peut-être pas bien regardé …

  16. Genieten van tekst en beeld !

  17. Blowing in the wind …

  18. We moeten leren genieten van alles rondom ons en dat doen we te weinig.Elke dag biedt ons wel iets dat de moeite waard is om voor te leven maar we mioeten het willen zien! Het antwoord ligt ergebn tussenin.
    Mooie beelden bij je tekst.

  19. de gele irissen bloeien dit jaar zo rijkelijk,zo mooi:))

  20. sorry, maar de laatste tijd is het hier zo druk, dat ik er bijna niet in slaag om een bezoekje te brengen.
    Dikke nachtknuffel,
    Patty


  21. Knuf
    P-TER

  22. Je hebt de zomer goed vastgelegd…
    En een antwoord is altijd overal te vinden.
    Kop op!

  23. changé car marre des blèmes ici lol:-)

  24. De eerste vind ik een kei van een foto, goede compositie.

Leave a Reply

 
