sweet strawberry

sweet strawberry seeds
planted in your soul
hope that this dark, ripe strawberry
will be the sweetest you’ve ever experienced
strawberry emotions

~ by callemie on 26 June 2010.

20 Responses to “sweet strawberry”

  1. Mmmmmmmmmmmmmmmmm
    Daar zet ik mijn tanden in!
    Prachtig scherp, zo met die webjes
    wat je als je de foto vergroot goed kan zien!
    Knuf
    P-TER

  2. manman ..

    kwijl ik hier toch mijn heel klavier onder .. 😀

    overheerlijk weekend, callemie!

  3. Wat een smakelijk ogende foto callemietje… mmmmmmm!
    Ik kan het geloven dat je geslaagd bent voor de fotocursus! De jury weet ook wel wat er bovenuit steekt hé?
    En… hoe waren de resultaen van zoonlief? Even schitterend hoop ik!
    Superfijn weekend gewenst lieve meid!

  4. Prachtig in beeld gebracht.
    Een heerlijk kustweertje vandaag en morgen!
    Fijn weekenf!

  5. Ik heb nogal gekeken naar je foto, ik zou er zo van smullen :o)
    Nog eens wassen en mmmmmm

  6. C’est une variété de fraises que je ne connais pas ! Bonne journée
    JP

  7. Een aardbei lijkt op een hart – dus die energie mag je vrij laten stromen! Ga jij een nieuwe fase tegemoet?

  8. Wat is die prachtig rood, druipt er gewoon vanaf!

    Prachtig, en waar ga jij heen dit jaar😉 Wanneer ga je weg!

    XXX

  9. Het water komt me hier serieus in de mond … ‘t is om in te bijten !
    Fijn weekend !

  10. Hoi Mieke,
    ik krijg er het water van in de mond, nog een
    reden waarom ik zo van de zomer hou. Als ik nu naar
    de markt ga zou ik me blauw kopen aan al dat lekker fruit.
    Dikke knuffels en geniet van het weekend meisje
    Patty

  11. heerlijk:-) zo van de grond in de mond:-)

    daar lust ik wel pap van🙂
    maak er een fijn weekend van

  12. Om in te bijten! Het water loopt me in de mond.🙂
    Zonnig weekend!

  13. strawberry emotions??
    ik denk dan meer aan rode kersen
    met twee aan een takje
    weet je wel….

  14. ik krijg er zin in

  15. mmmm lekker, dat is heel zeker ook een emotie, toch

  16. Het leven is niet eerlijk…😉
    De mijne zijn nog lange niet zover..
    Die van jou staan zeker in de kas?
    Naja, geniet er in elk geval van!

  17. Wat een mooie aardbei! Pracht van een kleur en ze ziet er zo lekker uit. Ik kom eens proeven. -:)

  18. Amai zeg!!! Proficiat kerel!!!

  19. Lekker contrast tussen de rijpe en de onrijpe versie.

Leave a Reply

 
