all he needs to do is resting now

zoonlief mag vanaf nu op deze stoel roesten  euhm rusten

heeft op alle gebied het schitterend gedaan dit jaar

A attest  voor zijn 5de humaniora, A attest voor zijn kunstonderwijs en grote onderscheiding voor zijn saxofoon

wij zijn fier op hem!

~ by callemie on 27 June 2010.

29 Responses to “all he needs to do is resting now”

  1. en met recht,
    “zoon”

    begrijp het goed, fiere ouders….
    hou ze zo fier:-)

    proficiat pascale

  2. Très joli ce vieux siège qui s’est fait mangé par la rouille !

  3. Tis beter als je daar maar even niet op gaat zitten in elk geval, hahahaha😉

    Prachtige roest foto!

    Een fijne zondag voor jou en de jouwen.

    XXX

  4. Wawwwww! PROFICIAT zoonlief, wat een uitslag! Profiteer er maar van nu je mama zo fier op jou is: vraag haar het één en ander wat je anders niet mag, of niet hebben mag! *wink, big smile*
    Weerom een sterk staaltje (ahum, eigenlijk roestend ijzertje) van je fotografisch kunnen zie ik hier, callemietje!
    Maak er een hemels zondagje van, dat hebben jullie daar allemaal dubbel en dik verdiend!

  5. Fijn als her met de kids goed gaat!
    Én wat mij betreft; ook goed met de mams!!!
    Fijne zomerse zondag gewenst.

  6. Heerlijk Pascale,
    Als het met je kind goed gaat
    DAN met jou ook!
    Geniet van een machtig mooie prachtige dag.
    Ik was al om vijf uur gaan skaten. Heerlijk!

  7. dit roesstbruine kleur doet me wel wat
    Kunst is het oog dat er naar kijkt en hierin iets beleefd

  8. een hele dikke P R O F I C I

  9. sorry, ik herbegin even hihihi
    een heel dikke P R O F I C I A T voor jullie zoon, echt knap gedaan en jullie mogen terecht fier op hem zijn lieve vriendin.
    Dikke knuffels,
    Patty

  10. Oh le joli cadrage que voilà ! Je te souhaite un agréable dimanche.
    JP

  11. daar mag je ook fier op zijn!
    nog een leuke zondag

  12. hey,
    ik moet ook gaan werken zunne, ik werk van 13.15-21.45u dus dat genieten wordt eerder zweten. En ik ken dat terugkomen voor je werk, wij moeten dan ook garcon spelen , achter de toog staan en opruimen, afwassen enz…ook in onze vrije tijd en voor de oudjes …
    Maak er toch maar het beste van en geniet ondertussen van de sangriakes zou ik zeggen😉

  13. Geweldige zoon heb je! Mijn felicitaties. Maar laat hem niet niet te lang roesten, uh rusten, want rust roest.😉

  14. Wow, knappe prestaties ! Rust heeft ‘zoon’ zeker en vast verdiend en maar of dat écht zonodig op deze stoel hoeft ? Als ik hem was koos ik toch n wat comfortabelere ligzetel uit …
    Fijne zondag nog,

  15. Je mag fier zijn op je zoon ! Knappe prestatie, hij kan volop genieten van de vakantie !!
    En jij ook natuurlijk🙂

  16. Kan goed geloven dat hij nu op zijn lauweren mag rusten. Ik zou hem zelfs een betere stoel geven!

  17. doet goed hé het weten dat zoonlief geslaagd is ; duim je een beetje voor onze zoon lief … woensdag …. ik hoop het zo

  18. Hoi C-Mie, wij zijn er even weer! tussen het fruit en de bloesems door lazen wij mooie tekstjes maar wij sluiten af met een dikke proficiat aan de zoon maar ook aan de ouders. Fier mag je terecht zijn! Lieve groetjes

  19. Pracht van een roestfoto. Lekker genieten van je zoon en het mooie weer…maar wel in een lekkere stoel op een terras…

  20. Ik zou de “troon” van zoon toch eerst een keoshke verf geven ;-))))

  21. koeshke😉

  22. Logisch dat je trots bent! Ook een foto om trots op te zijn trouwens.

  23. Het zegt mij dan weer weinig, maar het is ongetwijfeld goed!
    Gefeliciteerd!!!
    Op naar een welverdiende vakantie. Dan kunnen jullie daadwerkelijk gaan roesten.

  24. Proficiat voor de zoon en laat hem niet te lang rusten ,want wat zegt het spreekwoord? Rust roest!
    Geniet van het blije gevoel dat je als moeder kent als het met je kind goed gaat!!

  25. hieperdepiepppppppp HOERAAAAAAA voor zoonlief!

    ‘t kan haast niet beter!

    een dikke proficiat ook aan de fiere mama! 😉

    dat wordt een welverdiende vakantie!

    veel plezier!

  26. amai zoon heeft zeker wat rust verdiend
    proficiat!

  27. Proficiat voor je zoon!
    Je mag er met recht en reden fier op zijn!!!
    Prachige roestfoto ook!
    Knuf
    P-TER

  28. Amai zeg!!! Proficiat kerel!!!

  29. Dat kan ik geloven!
    Mijn jongste spruit kreeg ook een A-attest en mag dus naar zijn laatste jaar middelbaar.
    Ik ga hem toch een ietwat meer comfortabele stoel kopen.
    Zijn oude bureaustoel is kapot.

Leave a Reply

 
