kiss the frog

they say a princess
   should kiss a frog

but they never say where
   to place that kiss

for the best chance
   of getting a prince!

~ by callemie on 29 June 2010.

28 Responses to “kiss the frog”

  1. whahaa, voor alle zekerheid;

    kissing all over .. 😀

    veel succes, callemie! 😀 😀😀

  2. Hoi Mieke,
    ik kom toch liever jou een knuffel geven
    dan aan die kikker hoor🙂
    Lieve groetjes,
    Patty

  3. Wehehe,
    liever iets warmers dan een koele kikker!
    btw: Ik ga slapen met het gezang van tientallen kikkers
    elke avond het grote kikkerlied!!!
    Maar nu is het stil… nu slapen zij.

  4. Voor jou callemietje, om je wat op te vrolijken tijdens het bang afwachten op de uitslag van dochterlief:

    Op een mooie lente-avond, toen zat ik in een boot
    ‘k Kwam langs een man gegleden, in een smalle poldersloot
    Wat ik daar toen beleefde, je gelooft ‘t niet misschien
    Maar ik heb het met m’n eigen ogen gezien

    Kwaak, kwaak, kwaak-kwaak-kwaak-kwaak-kwaak

    Alle kikkers uit de sloten stonden op de wal
    Ze dansten op hun poten, ‘t was kikkercarnaval
    Alle kikkers uit de sloten, ‘t was me daar een feest
    Ze hadden reuze lol, gingen te keer als een beest

    Tussen ‘t riet verscholen, daar speelde een orkest
    Bliezen de wangen bol, deden verschrikkelijk hun best
    Dus ook een zangeres, een hele dikke kikkergriet
    Stond tussen rietsigaren en ze zong een vrolijk lied

    Kwaak, kwaak, kwaak-kwaak-kwaak-kwaak-kwaak

    Toen kwam de polonaise en de stemming steeg ten top
    Ze hosten en ze zongen, burgemeester liep voorop
    Aan ‘t einde van de avond, ze kregen nooit genoeg
    Gingen ze met z’n allen naar de bruine kikkerkroeg

    Kwaak, kwaak, kwaak-kwaak-kwaak-kwaak-kwaak
    © Barry Hughes

    Knappe foto, je wist ‘m goed in het beeld te vangen!

  5. Gelukkig ben ik geen prinses, want ik kus liever iets anders😉

  6. ken je dat liedje
    i want to kiss you all over van exile???


    je moet hier vast aan hebben zitten denken🙂

  7. als ik nu heel zeker wist dat als ik kuste dat ……

  8. LOL… KISS HIM ALL OVER😛
    😉

    XXX

  9. Pas facile à approcher ce petit animal ! Je te souhaite une bonne journée

    JP

  10. gatver is mijn eerste gedachte – ik zou zo geen kus willen geven hoor
    Maar je kikker lacht naar me en maakt alles goed

  11. Oh Pascale,
    heb je de hele smilebox gezien?
    Dan heb ik het niet voor niets gemaakt!
    Heerlijk die ochtenden,
    ik heb al meer dan vier uur gewerkt
    = gereden, en ben aan de pauze toe!
    Liefs en knuf

  12. Daar heb ik eerlijk gezegd ook nooit over nagedacht! Dan maar geen kus😉 laat ‘m maar lekker bellen blazen in het water, ik heb aan 1 prins m’n handen al vol🙂 Prachtig foto Callemieke!

  13. Hihi hopelijk krijg je een koele kikker,
    met dit warme weer zou dat deugd doen! haha
    Nee gewoon op good luck en je weet nooit?
    Knap shot Mieke!
    Knuf.
    P-TER

  14. aaah t zal dat zijn dat het nooit lukt, ik kies de verkeerde plaats :-))
    mooi vastgelegd!
    als ze mij zien komen springen ze in de vijver, tsss

  15. geen kus voor deze koele kikker…

    wel een knuf voor jou!

  16. You first😉

  17. Ojee… wat nu te doen… tevreden zijn met m’n eigen prins.. denk ik zo maar…. fijne dag

  18. Het is een foto om te zoenen. De kikker zelf? Nee, ik bedank.

  19. Ik heb geen behoefte om je kikker hoe mooi ook te kussen want ik heb al een prins gevonden!😉
    groetjes,
    Elmar

  20. ‘k heb wel geen prins maar ik kus die kikker toch liever niet. Dan maar zonder prins op het witte paard maar ik gun hem jou!

  21. Hahaha, weet jij het wel?
    Ik krijg nooit de gelegenheid om een kikker te kussen, want zodra ze mij zien, springen ze weg. hahaha

  22. Ik heb mijn prins allang dus hoef ik geen kikker meer!

  23. Kwaak!
    Ik heb mijn prins al.. Dus ik kus niet.🙂

  24. bonjour Pascale,
    magnifique nigelle toute étoilée c’est un beau jardin de fleurs et dame grenouille peut chater dans les marais .
    Bises .

  25. tja ik zou ‘t ook niet weten waar.. maar k ben dan ook geen prinses he… Wat ik wél weet : dit is n heel knappe foto van een kikker ! Toppertje !

  26. ach, doe jij het maar. Bij mij lukt het nooit om er een prins van te maken.

  27. ah, nen echten. Ik zag er gisteren 4 ‘beelden’.
    Dacht van hier misschien ‘t zelfde te zien.
    Maar echt is beter.

Leave a Reply

 
