here was I

 

daar achter in de duinen!!! hihi

met zicht op mijn grote liefde!

~ by callemie on 2 July 2010.

20 Responses to “here was I”

  1. Ik zou die liefde best met je kunnen delen.

  2. Bofk**t! Het moet er heerlijk geweest zijn met die warmte.

  3. o wou dat ik nu zo’n koele zeebries kon voelen, t is hier nog steeds 27 gr pfff

  4. Mmmmmmmmmmmmmmmm
    dan was je niet alleen?
    Knuf!
    P-TER

  5. en daar zal het wel iets koeler geweest zijn

  6. in de armen van je grote liefde ..

    je had geen beter plekje kunnen uitkiezen, callemie! 😀

    fijn weekend,

  7. DAT heb je dan alvast binnen Pascale !!!
    Hier nog steeds geen drupje regen,

  8. Ik had het kunnen denken, mijn lieve callemie, dat je met dit schitterend weertje bij je grote liefde te vinden zou zijn! Dat was weer genieten zeker? En dat zal het beslist ook voor ons zijn als je de rest van je mooie foto’s plaatsten zal. Dat is het eigenlijk nu al…
    Bedankt voor je steunende reactie meid en maak er een heerlijk, verkoelend weekend van hé!

  9. met dat uitzicht.
    niet slecht,
    hélemaal niet slecht:-)
    geniet van het leven hé mieke

  10. zo prachtig blauw is :o)

  11. Hé Pascale,
    Zit je hier? Logisch dat ik je ff kwijt was, als je zomaar stilletjes verdwijnt.
    Ik wens je nog een heel fijn weekend,
    groetjes Marjolein

  12. Aan ‘t zeetje met je grote liefde?
    Het kan maar leuk geweest zijn!
    Knuffel, Joke

  13. Lap nu zijn wij jaloers en ‘t pakt hier maar niet hé want vrouwtje zegt heel de tijd :”niks van we zijn net terug thuis” ¨*zucht*

  14. ik denk dat het daar nu veel beter is dan in het binnenland Mieke, hier smelt je gewoon weg.
    Warme knuffel,
    Patty

  15. Zooooooooooooo heerlijk verkoelend briesje lijkt mij…zalig samen met je grote liefde.. fijn weekend

  16. Leuk sfeerbeeld van een mooie stranddag.

  17. Ik sta ermee op en ik ga ermee slapen😉

  18. de zee????? of je ventje??? :))

  19. Dan mag ik hopen dat je wel in het water was.
    Je had groot gelijk!

  20. pppfff,je zou me toch neit zien voorbijfietsen als je zo ver achter die duinen lag! Daarbij het was veel te warm om zover te fietsen.
    Maar een volgende keer kom ik het zeker af.Ze hebben daar lekkere appelbollen vòòr die duinen!!

Leave a Reply

 
