the thin rusty line

foto aanklikbaar , click to enlarge

~ by callemie on 4 July 2010.

19 Responses to “the thin rusty line”

  1. Een knappe foto, met een puike cadrage callemietje! Mooi roest op zondag, zoals we dat van jou gewoon zijn hihi. En vandaag doe ik even met je mee…
    Wéét je dat je het gewoonweg aan je opnames ziet dat je verliefd bent op de zee en de kust?
    Voor jou vandaag:
    ik zie de zee
    de zee ziet mij
    dag zee
    Hoe gaat het?
    ik eb, zegt de zee
    wat heb je?, zeg ik
    ik heb eb
    doet dat zeer?
    nee, zegt de zee
    een zee heeft geen zeer.
    © Frank Eerhart

  2. Een dunne lijn maakt precies DAT verschil!

    Goedemorgen jij ook vroege vogel!
    Ik sta op het punt naar dat
    “stukje hemel op aarde” te gaan…
    Liefs voor jou!

    (goed dat je niet keek,
    ik moest wel om te weten
    waarover het ging…)

  3. Zo’n vroege vogel ben ik niet
    ‘k laat mijn kop maar even waaien
    vooraleer hij begint te draaien
    ‘k hoop dat je het niet ziet
    maar af en toe ben ik pierewiet.

    Misschien ook eens meer gaan uitwaarien aan ‘t zeetje.
    Prettige dag! Joke

  4. de zee gaat nooit vevelen hé
    genieten hé

  5. knap gezien, wat een lijn toch voor effect heeft…

  6. in feite ben ik een klein beetje jaloers op jou Mieke, jij hebt daar wel een heel groot zwembad om af te koelen hé.
    Dikke knuffel,
    Patty

  7. Joepieeeeeeeeeeee je hebt gewonnen deze avond gaan wij daar eens wandelen beloofde het vrouwtje net😉

  8. onderstreepte pasphoto😉

  9. het is wel bereikbaar hoor!
    Liefs Marja

  10. Bonsoir ma douce et tendre amie
    Que j’aime ces clichés de champ
    Il a fait très chaud aujourd’hui et la mer a été bienfaisante de avec un petit vent délicieux !!!
    Je te souhaite une excellente soirée ma puce
    Gros bisous Méline

  11. mooi rustgevend!!

  12. Aha nu weet ik waar die roeste streep
    op mijn onderbeen vandaan komt! hihi!
    Je foto is er weer een om er zalig naar te kijken!
    Top gewoon!
    Gr.
    P-TER

  13. Ik rust met je mee!🙂
    Geniet van de vakantie Pascale.

  14. hey kom u toch eens vanachter dat duin tevoorschijn!

  15. u=nu

  16. Hahaha, jouw interpretatie van de filmklassieker.
    Leuk gedaan!

  17. Hè hè kon maar niet op je log komen.
    Zeker omdat we tourzusters zijn…nu wel !!
    Hier zie de rijders ook langs racen !!
    Mooie halmen heb je de laatste tijd rondgestrooid

  18. Goed! Heel goed gezien! De draad, het storende element in het landschap wordt hoofdonderwerp en staat op zijn plaats in de compositie.

  19. Erg mooi van kleur en die roestige draad past zich mooi aan bij de andere horizontale lijnen in de compositie.

Leave a Reply

 
