enjoy life

Het leven is kort en mooi, deze bloesems herinneren
ons daaraan. Sta regelmatig stil bij het leven zodat de
jaren minder snel voorbij gaan.
lieve webbies ik wens jullie
vele mooie momenten

~ by callemie on 6 July 2010.

22 Responses to “enjoy life”

  1. dankjewel voor je wens, callemie en voor dit kostbaar blog!!

    genieten, ja dat is onze enige plicht! 🙂

  2. c’est vrai ! profite-t-on assez de la vie ? rires … j’essaye !

  3. Sta regelmatig stil bij het leven, schrijf je zelf!
    Ben ik helemaal eens met je, doe ik elke dag wel een keer.
    Zelfs in het verkeer.
    Laat de tijd niet weg glippen door je vingers.
    Zorg dat elk jaar in je leven telt!
    Dat JOUW leven ertoe doet!
    Liefs,

  4. ik besef mij maar al te goed dat je bij vooral mooie momenten moet blijven stil staan Mieke, want die komen jammer genoeg niet terug.
    Dikke knuffel,
    Patty

  5. Zo mooi geformuleerd en bovendien knap geïllustreerd callemietje!
    Ik hoop dat je vandaag wat langer slapen kon, want om 6 uur opstaan tijdens de vakantie is niet jedat! *wink, big smile*
    Vandaag weer zalig niks doen hé, van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat. Of het zouden de dingen moeten zijn die je grààg doet…

  6. dank je wel pascale,
    ik jou ook,
    niet té vaak stil staan echter bij wat was, maar genieten van wat is:-0

    maak er een fijne vakantietijd vanhé

  7. Het maakt niet uit wat ik doe, maar de jaren vliegen echt voorbij😉 ondanks dat ik geniet van het leven!
    Mooie bloesem en spreuk!

  8. Net daarom zegt ons vrouwtje altijd dat we van elke dag dubel en dik moeten genieten. Hela en 3 weken Cadzand ? Oooh wij zijn jaloers ! Maar kijk maar héél goed rond vanaf 6 uur lopen wij daar ook héél dikwijls rond😉

  9. jij hebt al verlof, ik wens je heel veel mooie momenten.

  10. Dat is niet aan dovemans oregen gezegd Callemieke… ik geniet met volle teugen want de tijd gaat zo snel.. soms te snel

  11. Prachtige foto en een mooie spreuk. Een goed levensmotto, volgens mij van Abraham Lincoln.

  12. wel een bijzonder krachtige spreuk…

    en een heerlijke foto !

  13. ooh dat is zo waar
    en nu begin ik pas te leven, echt te leven
    Ik wens jou ook een pracht van een zomervakantie met alleen maar leuke herinneringen om te koestere

  14. “Inhoud” hé, daar gaat het om.

  15. Dat probeer ik te doen maar soms is het beter niet te veel stil te staan, vooral niet als je gedwarsboomd wordt;

  16. Las dat je 3 wk op C. zit, nou dan komen je woorden goed van pas
    En ik zal er zelf ook aandenken.

  17. Is stilstaan niet achteruitgaan?
    Ik kijk liever vooruit
    en geniet na van wat gepaseerd is!
    Mooie foto!
    Knuf.
    P-TER

  18. Merci, Pascale.
    Bonne soirée.
    Bisous.
    Yvon.

  19. Mooie momenten moet men koesteren..nog een fijne avond

  20. Ik probeer zoveel als mogelijk te genieten van het leven. De droevige kanten krijg je gratis en voor niks.

  21. Er zit veel wijsheid in deze post.

  22. das waar ! De tijd gaat zoooo snel en vaak razen we maar door zonder stil te staan bij de vele bijzondere , eenvoudige maar toch mooie momenten. Ik probeer zoveel mogelijk deze momenten te koesteren, elke avond n terugblik op de voorbije dag…. doet je beseffen dat er naast de narigheid ook heeeel veel moois staat.
    fijn weekend Pascale,

Leave a Reply

 
