if

~ by callemie on 8 July 2010.

21 Responses to “if”

  1. Mooiiiii lieve callemie, zowel de tekst als de knappe foto (goéde dof!) kunnen mijn hartje bekoren!
    Nu heb je tijd hé, in je ongetwijfeld schitterende vakantie, om er op uit te trekken en je klikvingertje te laten wapperen…

  2. dit is zo mooi gezegd ….

  3. En wij hebben liever die liefde dan het allerduurste geschenkt ! Prachtig gemaakt ! Zou jij beter niet dringend van job veranderen ?

  4. Ik denk dat ik die met mijn verhaaltje wel heb gegeven en nog geef, je mag het zelf afmaken in je hoofd😛

    Prachtige foto weer :-))

    XXX

  5. à méditer ! Je te souhaite une agréable journée .
    JP

  6. Lap nu je ‘t zegt de sex hebben we wel op de foto gezet maar vergeten te posten😉

  7. Helemaal waar … en mooi !

  8. bon aprem de ce jour;)

  9. prachtig!
    meer woorden heb ik niet bij deze warmte😉

  10. Hahahahha oepsss blunder in groot formaat dus ‘t moest de SAX zijn natuurlijk. Hmm valt ‘t op dat ik écht nog niet goed wakker was deze morgen ? Hahahahhahahah

  11. Mooie kleurencombinatie.

  12. Maar als deze zo blijft doorsnoepen komt ie nooit never niet meer in de lucht … hij is topzwaar beladen! Mooie foto van dit bezige hommeltje Callemieke!

  13. Prachtige foto in mijn favoriete kleur! Knap gedicht. Het hommeltje is zijn buikje vol aan het eten, heb je het een duwjte moeten geven om terug op te starten?

  14. da’s het mooiste geschenk denkbaar,
    bovendien in een héél welriekend papiertje:-)

  15. een logje dat “af” is…

    heel knap!

  16. Dat bijtje staat er mooi op en heeft dus heel wat te geven… Pracht en een log

  17. Dat is al het mooiste geschenk
    dat je me kan geven!
    Prachtige foto!
    Knuf P-TER

  18. Deze tekst is prachtig en genoeg voor een hete warme zomer
    Nu zeg ik echt DAGGGGG

  19. Ach, weet je
    Het geluk behoeft
    niet veel woorden

    Uit een kleine beweging
    Ontvouwt zich schoonheid

    Als wilde witte bloesems
    Trillend in de wind

  20. Da’s een leuke, zowel de foto als de gezegde.

Leave a Reply

 
