wishing you all the love

~ by callemie on 9 July 2010.

23 Responses to “wishing you all the love”

  1. Hmmmmmmmmmmmmmmm JA, zeer onverwacht mocht ik mijn Lief in de afgelopen middag even ontvangen, heel even maar, maar toch, Hij had het ervoor over… hoe diep is dat…

    Even niets, ontladingen bleven uit behalve elkaar even vast te kunnen houden… diep… heel diep.

    XXX

  2. zo is het, de liefde; dat is alles…

  3. une autre façon de conter fleurette …

  4. wauw Mieke, zeer mooi geschreven en vandaag
    heb ik van 2 postjes kunnen genieten bij jou hé.
    Nog 3 daagjes werken en dan ben ik veertien dagen
    met verlof, oef, eindelijk.
    Dikke knuffel,
    Patty

  5. Is toch mooi gemaakt,zowel de foto als de tekst

  6. Volledig mee eens🙂

  7. heerlijk om dat te voelen en te mogen voelen hé,

    geniet er van wijffie:-)

  8. J’aime bien ton cadrage ! Je te souhaite une agréable journée malgré les orages.
    JP

  9. Zéér mooi, en ik voelde het beslist ook bij mijn lieve lefla callemietje. Net zoals jij dat bij jouw geliefden ook moet voelen. Anders maakte je er gewis zo geen mooie logjes over!
    Nog een schitterend, warm dagje gewenst schatje!

  10. Wat een schitterende bloemenportret Callemieke, erg mooi standpunt en contrast! Hoop dat je weekend net zo mooi wordt!

  11. Geniet ervan… en mooi verwoord en in beeld gebracht

  12. zoooo schoon!!

  13. Een zeer knappe foto en dit vooral door het standpunt. Het licht schijnt door de blaadjes. En wat een emotionele tekst! Knap.

  14. maw, alles draait om liefde! :-))

    schitterende foto, callemie!

    zonnig weekend,

  15. Veel draait om liefde…fijne vrijdag en ik geniet ten volle van dit mooie weer..alhoewel ik buiten aan het schilderen ben en dat begint wel tegen te steken..liefs

  16. heerlijk bloemetje en dito tekst !

  17. Enig mooi!!

  18. Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    2X oo
    Een keer voor de wondere liefdevolle woorden
    en een keer voor de tedere prachtige foto!
    wat een samenhang ! ! !
    Geniet van het mooie weer!
    Knuf
    P-TER

  19. wat een mooie woordjes

  20. Ja, dat is waar .

  21. Prachtig gedaan !

  22. Ik ben het hier helemaal mee eens !
    Mooi, beeld en woorden, xXx

  23. Dat iemand van je houdt is heerlijk
    Zelf van die iemand houden ook !!!

Leave a Reply

 
