joining me?

~ by callemie on 10 July 2010.

20 Responses to “joining me?”

  1. oja, graag

  2. hihi
    vooruit dan🙂
    dat lijkt me gezellig:-)

  3. Zoals kraanvogels, sneeuwwit
    in wolkenloos blauw
    Zoals dauwparels
    in het jade van zoete beemden
    Zoals wat schoon is vrede ademt
    en straalt als het nader komt
    Zo zijn de woorden
    in al hun eenvoud
    maar toch diep gelaagd,
    die jij ons schenkt

  4. Maar natuurlijk ga ik met je mee, kamperfoelie is zo mooi!

    XXX

  5. ik verdwaal altijd als ik ergens ben😉
    (maar ik schrijf altijd mijn vertrekadres op)

  6. als jij de weg weet ga ik
    graag mee hoor Mieke
    warme knuffel,
    Patty

  7. Il ne lui manque que l’odeur ! Je te souhaite un agréable samedi
    JP

  8. Diepzinnig tot en met, mooi ook, zowel de tekst als de schitterende foto callemietje. De vakantie schijnt je beslist goed te doen, althans, dat doet ze met je creativiteit!!!
    Maak er een stralend weekend van, boordevol luiergenot!

  9. Ik ben vandaag wel vrij hoor om mee te gaan. 🙂
    Fijn weekend.

  10. Ik volg je graag !

  11. Ik zou wel willen maar met mijn heupje is verdwalen nogal gevaarlijk, moet nog terugkunnen. Prachtige foto en prettig weekend. Joke

  12. Zou nie liever willen ……….;maar ‘k ben bang. Groetjes

  13. ik ben hier nu!!!!;-))))))))))))))))))

  14. als je de weg weet kun je toch niet verdwalen !?
    maar ik laat me graag door je leiden🙂
    grtjs…

  15. Waarom niet. Met Callemieke verloren lopen, ik kan mij ergere dingen inbeelden.

    OT: je reactie op mijn BBQ foto’s van OBTC intrigeerde mij.
    Ben jij misschien ooit lid geweest van OBTC of van Serv Badminton?

  16. Dat lijkt me een goed idee…… fijn weekend Ada

  17. Dacht toch even aan een jointje ;-)))

  18. Liever dan roesten
    zal ik me laten verdwalen !!

  19. Mmmmmmmmm verdwalen terwijl jij de weg toont!
    Dit klinkt heerlijk in mijn oren!
    En mijn ogen verdwalen hier ook in de schoonheid!
    Knuf
    P-TER

Leave a Reply

 
