draai maar roestig door

~ by callemie on 11 July 2010.

21 Responses to “draai maar roestig door”

  1. ow, al te geroest om een nieuwe zondag open te draaien…

  2. O ja, da’s waar ook: op zondag roést – euh – rust ons callemietje! Maar doet ze dat tegenwoordig niet élke dag, zo in die heerlijke vakantie? *wink, big smile*
    Weerom een schitternde opname hoor!
    En bedankt voor je mooie reactie, je hebt ook daar je werk van gemaakt!

  3. prachtig hoe jij het bruin rood laat zien
    mooie foto
    fijne zondag en ga met de zon spelen

  4. Hoi Mieke,
    gisteren een serieus onweer gehad in de avond, maar afgekoeld is het nog zeker niet. Ik hoop dat je een fijne zondag hebt meisje, geniet er maar van.
    Dikke knuffel,
    Patty

  5. goeiemorgen pascale,
    we draaien onze rondjes op gevoel ,

    zal ik met jou ook een rondje draaien:-)

    kom maar op dan🙂

  6. Ben nog steeds op vakantie dus kan ik niet reageren, hihihi
    Groetjes lukken me wel,
    groetjes dus!

  7. ça date ! Je te souhaite un agréable dimanche
    JP

  8. hihi, veel kans dat ik doordraai met die warmte

  9. Of er nog veel aan te draaien valt, betwijfel ik …

    Maak er een fijne zondag van !

  10. mooie foto, geniet maar van deze roestdag

    Bram

  11. Prachtige roestige foto en ja ik ga het slow doen, ik zit al klaar en wacht op de taxi chauffeuse😉

    Maak er een mooie zondag van!

    XXX

  12. hee vlijtig leisje, ik meost er weer een paar bijbenen, meid wat ben je aktief, maar wat wil je, als je met de camera naar bed gaat :)) grusse van mij, byyyyy

  13. Vandaag geen roest hier maar op naar de wk-finale…!!!! Hopleijk hebben die geen last van roestig draaien maar een mooie foto….

  14. Dat is roestig…fijne zwoele avond

  15. hello;-)

  16. Daar moet je forsballen voor hebben😉 of anders toch een beetje olie.

  17. Met deze hitte… Ja eigenlijk wel!😉

  18. Een oude koffiemolen? Knappe roest en jij moet broertje vervangen.

  19. Hallo hallo op deze mooie dag….bij het zien van dit kiekje moet ik denken aan rust roest.
    Dank je wel voor al de mooie kiekjes, dag dag fijne dag.

  20. Alles loopt gesmeerd
    zo te zien aan deze
    prachtige foto!
    Heel knap ! ! !
    Knuf
    P-TER

  21. Quand la rouille devient esthétique ! Beau cadrage.

Leave a Reply

 
