SMAK

~ by callemie on 12 July 2010.

17 Responses to “SMAK”

  1. 😀

    ik plant een veld vol! 😉

    keep on smiling,callemie! 😀

  2. ik heb al een veld vol, en ik blijf lachen pascale,

    bon vacance
    xxx

  3. Bedankt voor de lach die je tovert op mijn gezicht!🙂

  4. Een mooi citaat callemietje! Mooi vormgegeven ook… je wordt stilaan een crack in de DTP hé?
    En was het fijn in Antwerpen? Veel fotokes kunnen nemen? Dan zullen we er hier ooit wel de neerslag van vinden. En neerslag? Dat schijnt er vandaag aan te zullen komen. Maak er toch iets moois van weerom!

  5. een dikke smakkerd terug en nu ga ik wat zoenen planten….

  6. Je ne connais pas cette fleur ! Je te souhaite une agréable journée
    JP

  7. Dank je wel! Ik zit hier met een dikke glimlach!

  8. Dan zullen we maar snel een veldje planten!!!

  9. Wat mij betreft mag het hier overwoekeren van de bloemen !

  10. Wat een leuk idee!

  11. Wat men tegenwoordig allemaal plant en oogst mooi hoor !

  12. ik geef je een ‘tot’

  13. asseblief: zoen!

  14. Dag Pascale, hoe is het ermee.:-)

  15. Spring in de auto en kom vlug een stukje proeven………

  16. Heerlijk toch…!!!!! blijven planten

  17. Ga ik doen ! ! ! !
    Smak!
    Knuf
    P-TER

Leave a Reply

 
