Tall ships races

Ik was in mijn nopjes

Heb het geluk gehad te mogen varen op de Eendracht ( http://www.eendracht.nl/eendracht/het-schip)!

~ by callemie on 13 July 2010.

28 Responses to “Tall ships races”

  1. ik zit hier met open mond te genieten van deze ongelooflijkmooie schepen, callemie!

    die nopjes van jou kan ik heel duidelijk voelen .. 😉

  2. ik kan me voorstellen dat je in je nopjes was Mieke, maar ik vandaag ook hoor, mijn laatste werkdag om 16h30 trek ik straks de deur achter mij dicht en draai ik het knopje in mijn hoofd helemaal om.
    Dikke knuffels,
    Patty

  3. Da’s vast een leuke ervaring.

  4. dat zal wel zijn , zoiets zag ik ook nog nooit!

  5. Ohhhhhhh dat is zo super! I know, heb het meerdere malen gedaan op een driemaster zat ik dan zooooooooooooo zoooooooooo mooi…

    ja zo’n driemaster wil ik wel😉

    XXX

  6. Quel joli voilier ! Je te souhaite une très bonne journée
    JP

  7. wauwww,
    was je daar bij:-)
    ik heb even zitten denken om babysit te regelen voor de honden en te gaan kijken, maar het was té heet om de dieren de hele dag alleen te laten.

    geweldige ervaring denk ik hé,
    super plaatjes in ieder geval pascale,
    geweldig

  8. Oooooo, dat moet een héle ervaring geweest zijn callemietje, ik kan het best geloven dat jij in je nopjes was. En ik dus ook. Niet alleen omdat je er ons van laat meegenieten, maar bovenal omdat jij zo’n fijne tijd hebt gehad!

  9. Ben wel beetje jaloers hoor… lijkt me geweldig om mee te maken… dat is vast meer dan in je nopje zijn!!!!!!

  10. Wat een geluksvogel ben je! Prachtig schip.
    Een buurman van ons vaart ieder jaar tijdens zijn vakantie een eindje met het schip mee. Een onvergetelijke ervaring, zegt hij.

  11. waw dat kan ik geloven!

  12. uniek om te zien ! Ik heb het eens meegemaakt in Zeebrugge.

  13. groot vaar geluk !!!
    gelukkig.

  14. Magnifique ce voilier, il semble si majestueux !

  15. Dat kan ik geloven, formidabel!! Het moet geweldig zijn daarmee tot hier te varen. Soms komt er wel zo eentje langs hier beneden😉

  16. Een heel indrukwekkend schip !

  17. c-mieke dat is één van de mooiste die ik gezien heb op de blogs. Heel knap!

  18. Een prachtschip, een prachtfoto. Dat varen op zo’n mooi schip was vast wel leuk. Dat lijkt me ook wel wat.

  19. Zeeeeeeeeeer blij met de machtige zeilschepen, maar niet met de affakkelpijpen (lawaai en luchtvervuiling en ik woon daar). Blijkbaar heb ik het toch niet goed geschreven.
    Schitterende foto ! Blij dat je kon gaan varen !

  20. Dat moet een hele belevenis zijn geweest…liefs

  21. Wow!!! DAt is echt gaaf.
    De Eendracht is ook zo’n mooi schip. Geweldig.🙂
    Geniet ervan!!!

  22. Pfffffffffffffffff
    is dit om mijn ogen uit te steken! hihi
    Knappe foto, mooie compo!
    Knuf
    P-TER

  23. De mercedes hier is hij dan. Of is het een zij? Wat mooi!

  24. Je suis vraiment dans mon milieu là!! Ik ben zeer blij met deze fotos want alles wat met de zee te maken heeft is voor mij een plezier.
    Belle fin de journée.

  25. dit moet wel een onvergetelijk zijn…

    prachtige reeks over die zeilschepen!

  26. Wat mooie foto’s op deze blog !
    compositie etc heel knap !!

  27. Wat zijn het prachtige schepen.
    En dan ook nog op zo’n schip meevaren geweldig lijkt me dat.
    Prachtige foto.

Leave a Reply

 
