Mercedes

The Tall Ships Races offer great and original opportunities for companies to stand out. With hundreds of Tall Ships, including the largest sailboats in the world and a wide range of activities during four days, The Tall Ships Races event offers astonishing and unique locations, on the water or ashore

click to enlarge

sorry Pieterbie , Gerda  en Ada had deze iets te snel gepost hihihi

~ by callemie on 14 July 2010.

16 Responses to “Mercedes”

  1. Prachtig, met bijna alle zielen bol.
    De Mercedes is een mooi vaartuig, ik zag haar vorig jaar tijdens Oostende voor Anker.

  2. Mooie foto, met die wolken knap doortekend in de lucht callemietje! Hier mag je fier op zijn!

  3. Geweldig deze plaat … alle zeilen gehesen!!!! kom we gaan met de neus in de wind

  4. Het is byna niet te geloven dat dit nu nog vaart….

  5. Geeft niks lief callemietje, dan krijg je er van mij twéé. Twee reacties natuurlijk hihi. En ik blijf bij de vorige, heel mooi vind ik dit!
    Ik hoop dat de linken op mijn blog achteraf wel werkten, want dat mocht je beslist niet missen!
    En maak er nog een fijne vakantiedag van hé!

  6. Il est vraiment beau avec ses voiles sorties ! je te souhaite une agréable journée.
    JP

  7. super!

  8. Zo zouden er meer mogen varen !

  9. Knap, met bijna volle zeilen.

  10. Weer gemist dit jaar. De warmte hield me binnenshuis!

  11. Prachtig Tall Ship Pascale!
    Nu op naar Sail Amsterdam!
    groetjes,
    Elmar

  12. bonne soirée!

  13. Waauw deze foto is nog mooier
    dan die hier ervoor!!!
    Prachtig lichtinval!
    Knuf
    P-TER

  14. Wauwwwwwwwww dit is écht een superfoto !
    Zeker weten dat jij niet stiekem posters, kaartjes etc aan ‘t ontwerpen bent ?
    Is dit blogje makkelijk in gebruik ? Pfff ik sukkel mij ne bult op skynet op ‘t moment😦 Daarom denk ik er serieus over om daar op te stappen

  15. Wat een geluksvogel ben je dat je dit evenement van dichtbij mee kunt maken. Genieten in optima forma!

  16. Wat een plaatje van A’pen mijn stad !!!

Leave a Reply

 
