Tall ships races 2

~ by callemie on 15 July 2010.

23 Responses to “Tall ships races 2”

  1. ongelooflijk wat een mastodonten dit zijn!

    ‘t moet erg indrukwekkend zijn als ze hun zeilen hijsen?

  2. Dat moet daar de moeite waard zijn geweest. Wat een evenement.

  3. Wat een lekkere drukte daar, zeg…

  4. Jij was al eerder om,
    ik vrees voor mijn cirkel…..

  5. prachtig pascale,
    doet me denken aan een liedje,
    je moet zeilen op de wind van vandaag , de wind van gisteren helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit,
    je moet zeilen op de wind van vandaag..

    prachtig echt waar

  6. Je moet zeilen op de wind van vandaag…
    Maar jij deed dat enkele dagen geleden al, callemietje, en bracht er super-de-luxe foto’s van mee!

  7. Dit is wel indrukwekkend om te zien.

  8. Lap je begint je dagske goed hé pffffffffffffffffff vrouwtje zit eerst maar te kijken en te kijken naar je foto omdat ze die zo mooi vind en dan begin ze hier nog te janken :”zeil je voor het eerst”

  9. Waauw wat een spectakel!
    Ben je op al die schepen geweest?
    knap hoe je een overzicht laat zien!
    Knuf
    P-TER

  10. Was jij daar ? Ik had willen gaan maar helaas. Moet heel indrukwekkend zijn volgens mij

  11. Hey Pascale,

    Oh, tot een paar dagen geleden had ik geen probleem met skynet, maar nu … arrrggghh, ik maak me zo druk in zoveel dingen die niet meer kunnen, kleine foto’s, de skin die zo ingewikkeld geworden is zodat ik er zelf als leek niet meer kan aan prutsen …
    Ben je tevreden van wordpress? Ik maakte al een blog aan op blogspot. Aan de andere kant is het daar ook weer helemaal opnieuw beginnen en wat met mijn oude postjes? Bij mij is het echt een soort dagboek van het gezin en ik zou het zo jammer vinden dat dit niet meer samenhangt. En de skynetblog verwijderen zit er sowieso niet in … heb al iemand aangesproken die html schrijft, hopelijk kan en wil die mij helpen mijn blogjes terug op orde te zetten.

  12. Gewoon PRACHTIG, ga je nu ook naar de Sail van Amsterdam?😉

    XXX

  13. Wat een spektakel om dit te zien… doet me denken aan Sail AMsterdam … zo indrukwekkend deze schepen…

  14. Prachtig. Ik ben een paar keer naar Sail (Amsterdam en Delfzijl) geweest. Dat is geweldig mooi om te zien al die grote en oude schepen. Mooie foto.

  15. Het zijn de allermooiste schepen die bestaan, die zeilschepen. Het moet daar echt een delicatesse voor de ogen geweest zijn !

  16. wat een prachtige zeilboten!

  17. Dat is echt genieten van de Tall Ship Races. Zeker als je vanaf het water het schouwspel kunt bewonderen.

  18. PLUS DE BLOG SUR SKYNET!!!!!!NULLE LEUR NOUVEAUTE

  19. Voila une bien belle armada !!

  20. Dit doet me zo denken aan de tall ship races die ik ooit in Nederland heb meegemaakt. Zo geweldig!!!

  21. Je hebt deze prachtige schepen mooi gefotografeerd!

  22. Oef …. wat een uitstraling.
    Herlijk dit is genieten.
    dag dag een fijne zomerse dag.

  23. mooi sfeertje daar

Leave a Reply

 
