Piet Piraat

zit nog steeds in warmere oorden tussen de piraten en de dolfijnen

fijn weekend iedereen

~ by callemie on 24 July 2010.

22 Responses to “Piet Piraat”

  1. Je bent toch niet gevangengenomen door die piratenbende🙂

  2. leuk dat je mijn side hebt bezocht,heb jou side gekeken en kan maar een ding zeggen het zijn geweldige foto/s ik wens je nog een fijne vaart en hoop dat je nog meerdere mooie foto/s mag maken
    groetjes wim

  3. hihi
    jij ondeugende piraat,:-)
    ik vond het leuk om je te horen : -)
    xx

  4. Het is wel iets voor jou
    dobberen in warme oorden !!!
    Dolfijnen:
    Herinnert me aan dat mooie filmpje laatst
    weet je nog???
    Hoe GRAAG je daar wilde zijn…???

  5. Aha je laat je kapen door piraten!
    In zo’n schip zou ik dat ook wel willen!
    Geniet nog van je vakantie!
    Gr.
    P-TER

  6. warme oorden hebben we hier ook, maar dolfijen en piraten ..

    da’s een beetje minder? 🙂

    veel plezier, callemie!

  7. Oh wauw! Ja daar wil ik ook wel bij komen zitten, hahahaha

    Geniet van je vakantie!

    XXX

  8. Amai, kon ik maar meedobberen :o)

  9. Dat piraten de tijd hebben om van zich te laten horen. Hartstikke leuk. Geniet maar lekker verder van het piratenleven!

  10. Piraat……zo kon ik jou niet voorstellen !!
    Groetjes

  11. pas maar op dat piet piraat je niet kidnapt anders gaan we jou en je mooie beeldjes missen (jou het meest van al hoor )

  12. Ik heb die schepen eens gezien in Zeebrugge.Je kijkt echt je ogen uit je hoofd. Prachtig

  13. Lijkt met helemaal te gek dobberen tussen de dolfijnen … maar piraten…hoewel ‘the pirate of the caribian’….
    geniet ervan

  14. Pas op je dat je straks wel weer veilig thuiskomt!🙂 We kunnen je niet missen hoor.

  15. daar zou ik ook wel willen zitten Mieke, maar jammer genoeg moet ik donderdag opnieuw beginnen werken. Geniet er maar met volle teugen van hoor.
    Veel liefs,
    Patty

  16. ‘k wil daar dan wel opzitten hè…

  17. wauw ik zou ook wel meewillen,als je Johnny Depp tegenkomt doe hem de groeten,he ha

  18. bij het zien zou ik wensen om een matroos te zijn.
    Mooi C-Mieke en zonnekes he.

  19. Wat een leuk schip!
    Ik hoor Jack Sparrow al.

  20. Ik wou dat ik daar ook was ver van hier…een van mijn poesjes is aan het sterven…liefs

  21. Piet Piraat, Piet Piraat
    schip ahoy, hoy, hoy
    dat is jouw kameraad
    schip ahoy, hoy, hoy
    met zijn schip de Scheve Schuit
    vaart hij alle dagen uit
    Piet Piraat, Piet Piraat, Piet Piraat (…)
    © in Leo
    *wink, big smile*
    Ga van dat schip af callemie!!! Hihi. Ik denk dat je dat nu al deed (anders was je niet bij mij voorbijgezeid) en hoop dat jij een heerlijke tijd had!

  22. Jeetje, net ook pas terug van Madeira , zag dit piratenschip meermaals per dag over en weer varen. Knap op foto vastgelegd ! Misschien zijn we elkaar daar wel tegengekomen ??? Ik vind je mailadres nergens … zou je me n mailtje willen sturen met je data, hotel en uitstapprogramma ? Kunnen we effe vergelijken hihi .. mn mail = evanrillaer@hotmail.com
    is daar n echt paradijs he !!

Leave a Reply

 
