released

from the pirates and saved by

click to enlarge

~ by callemie on 27 July 2010.

31 Responses to “released”

  1. dat zou de titel van een spannend boek kunnen zijn, callemie!

    of ..

    van een meer dan interessant blog (met tientallen vervolgen erop) 😉

    welcome back,

  2. Hoi Mieke,
    deze foto doet mij watertanden, ik denk dat het bijzonder
    leuk moet zijn om met dit prachtdier in het water te kunnen
    zwemmen.
    Dikke knuffel,
    Patty

  3. Heb zo te zien hier weer heel wat mooi beelden gemist.

  4. oh mooi, heb je er ook samen mee gezwommen?

  5. oh
    ik hoop dat je er ook mee hebt gezwommen mieke, dat lijkt een droom die uitkomt:-)

    welkom thuis,
    ben blij dat je er weer bent.
    xxx

  6. Hoe prachtig!

    Oké jij overtreft mij nu even met het water eromheen ook😉

    Geweldig, ik ken ze alleen in gevangenschap moet zo mooi zijn in de vrije natuur😀

    XXX

  7. hee jatsprie, welcome home and bon voyages, hahahahaa, meid mgeniet, daar is de tijd voor. lieve groeten van mij,

  8. Mooi zeg. Heb je deze in het wild gezien of in een dolfinarium of zo. Hoe dan ook, een prachtfoto.

  9. Water is hier idd blauw!
    Frisse groet uit Gouda…

  10. Fantastisch hé om dit te zien in het echt…. je kan er zo vrolijk van worden… fijne dag

  11. hoi C-Mie, dat treft! Ik zag er ook maar ze zijn niet zo mooi op de gevoelige plaat vastgelegd! wel andere dingen😉
    Zonnekesgroet

  12. we are the pirates we don’t do anything
    we just stay at home, and lie around
    and if you ask us, to do anything
    we’ll just tell you, we don’t do anything

    well I’ve never been to Greenland
    and I’ve never been to Denver
    and I’ve never buried treasure in ST Louie or ST Paul
    and I’ve never been to Moscow
    and I’ve never been to Tampa
    and I’ve never been to Boston in the fall (…)
    © Relient K
    … maar jij blijkbaar niet hé? Jij bent wél weg geweest, en nu terug, hopelijk met heel veel mooie herinneringen… deel je ze ook met ons lieverdje?

  13. De vrijheid zit in jezelf en het spelen met je vriendjes!

  14. oeps van Kruidje natuurlijk Ik blijk ingelogd te zijn als friesepas!!

  15. Geweldig dat Flipper je uit de handen van de piraten heeft gekregen!😉 Prachtig beest.

  16. ooh jou zwemmaatje?
    wat kijkt ie lef

  17. mag ik erbij komen, samen zwemmen , ja , mag het ????

  18. Ik zit met mijn mond open …. wow !

  19. heerlijk…ik wil meezwemmen!

  20. Heb je er ook tussen gezwommen, een hele ervaring!

  21. Knap hé varen of zwemmen tussen de dolfijnen! Zag ze ook in april. Ben nieuwsgierig waar je nu vertoeft. Mooie foto en geen makkelijke fotografie.

  22. Je krijgt hier echt wel een vakantiegevoel van.

  23. Wauwwwww weer een knappe foto en ooh wat zijn wij blij dat wij hier terug kunnen komen piepen !

  24. ha das de flipper waar je het over had,toch fantastisch he,dat je ze zo kan fotograferen,heel knap.

  25. ben deze verlof naar ze op zoek geweest helaas niets gevonden
    maar bij jou is dat prima gelukt .
    prachtdier zeer mooi vast gelegd

  26. Wat gaaf om te zien zeg!! Zoiets wil ik ook nog wel een keer meemaken.🙂

  27. l’as-tu photographié en mer ?

  28. Hoi Mieke,
    vandaag ga ik nog eens lekker genieten
    om samen met mijn ventje uit eten te gaan.
    Dikke knuffels,
    Patty

  29. Lief callemietje aka Pascale, je bent nu wel bevrijd, maar waar blijft je nieuw logje? Ik had er al met zoveel nieuwsgierigheid naar uitgekeken… want jouw foto’s mogen er beslist zijn!
    Fijne keerdag gewenst meid, geniet er van!

  30. Bonsoir ma douce Pascale
    J’espère que tu vas bien ma puce
    Aujourd’hui temps mitigé ,on se dirige encore vers un été pourri
    Bonne soirée
    Gros bisous Méline

  31. Waaauw zo’n zoiets zou ik ook eens in het wild zien zwemmen!
    je hebt alle geluk Mieke!
    Knap om hem zo mooi erop te krijgen,
    want die beestjes zitten niet stil hé
    Knuf
    Gr.
    P-TER

Leave a Reply

 
