madeira

 

bananas , boats and lots of water yessssssssssss

click on photo please !

~ by callemie on 28 July 2010.

18 Responses to “madeira”

  1. yes and I like it , meer van dit! zonnekesgroet!

  2. alweer problemen?ik heb je comments ontvangen ,hoor petit beurre ?haha daar heb ik niet aan gedacht!prachtige foto heb je hier alweer,groetjes.

  3. Water wijn alles is er Grts

  4. je hebt je wandelschoenen toch niet vergeten…

  5. Ohhh zit je daar prachtig..

  6. Madeira Wauw Callemie … :-))))))

    Water, bootjes, een eiland en blauwe lucht…
    Wow wow wow.
    Méér moet dat niet zijn hé … !
    Schitterende weergave !

    Dà-aaaaaaaaaag … :-))))

  7. hihihi

    klein waterratje, zei mijn moeder vroeger tegen me, maar nu zou ze dat niet meer doen,
    ik denk dat een glaasje madeira mij wel kan bekoren, laat jij de foto’s zien dan schenk ik het vast in….. my dear:-)

  8. Verderop dan…?
    Hier teveel huizen en bootjes….
    Dus maar eerst gaan varen!!

  9. Lijkt me heerlijk om daar te vertoeven.

  10. O shit…je zit toch niet op Madeira, he!!!

    Ik ben net bezig om de reisaanbiedingen uit te spitten.

    Je hoeft maar een keer te raden waar naar toe!!!

    We zijn er al een keer geweest, maar dat is lang geleden!1 Mooi is het daar….geweldig!

    Geniet ervan meid!!

    Liefs van Thea

  11. Waar zou dat zijn? Aan de bouwtrant te zien, misschien Madeira?

  12. aha, daar zat jij
    zee kon ik wel raden, hihi, maar niet de plaats

  13. SUPER!!!!!
    PS Eén keer raden in welk merk auto we tegenwoordig rijden.😉

  14. Ah ons Callemieke is naar Madeira geweest. Goed uitgerust? Prachtige baai.

  15. OT In één keer goed!🙂

  16. Mooi, zou ik ook wel eens naartoe willen vliegen. Nu nog ventje overtuigen.
    Groetjes, poot van Kelly

  17. ha vooral dat water is voor jou belangrijk natuurlijk!😉

  18. Prachtige uitsnede ! ! !
    Om van te snoepen!
    Knuf
    P-TER

Leave a Reply

 
