blue is …

click on photo

~ by callemie on 31 July 2010.

26 Responses to “blue is …”

  1. hmmmmmmmmmmmm
    heerlijk dit blauwe….
    om bij weg te dromen

    slaap lekker mieke

  2. .. your whole picture? :-))

    mag ik je een rooskleurig weekend wensen, callemie? :-)))))

  3. Het ultieme vakantie gevoel..
    Wat een heerlijk plaatje!

  4. See, sky and liberty… Ik heb zin om te vertrekken met zo een beeld! Le vent du large et ta photo invitent au voyage.
    Belle journée Marie.

  5. Zo dobberend in dit heerlijk blauwe bootje, het weekend in? Dat wil ik wel liefje! Dit moet zàlig zijn… En ik hoop dat je hele weekend dat ook moge zijn!

  6. une jolie invitation à une balade romantique !

  7. van zoveel blauw kan je alleen maar in vakantiestemming komen
    zalig dobberweekend Pascale

  8. Cool blue, is so sexy😉

    Prachtig weer lieverd, en ja ik wil daar wel even in hangen en dobberen😀

    XXX

  9. bonne journée de samedi!

  10. Zie je me genieten?!

  11. Misschien herinner ik mij niet al jouw vakanties meer, maar ik wacht nog op de eerste vakantiefoto zonder water😀
    Je schijnt het moeilijk te kunnen missen hé.

  12. Awel da’s degelijk blauw !!!!! en mooi ! Grts

  13. dromend in dat bootje, ja dat wil ik wel

  14. dromend in dat bootje, ja dat wil ik wel (mag ik niet dromen , krijg als opmerking dat zo’n commentaar al gegeven is , snik … wat nu , nog eens proberen ? )

  15. blijkbaar droom ik dus te veel🙂

  16. Wat heerlijk, een bootje en water, ja vakantiegevoel

    Fijn weekend
    Patricia

  17. C-Mie ik moet mijzelf hier altijd herhalen: schoon beleke! zwaai zwaai en have fun en tot weldra😉 zonnekesgroet

  18. Mag ik meevaren?

  19. l’amour est bleu…

  20. Oei toch geen blauwtje opgelopen! hihi!
    Prachtige foto!
    mooie contrasten en
    blauwer kan haast niet!
    Knuf
    P-TER

  21. één dagje zonder water?
    vooruit een klein beetje water,
    bij mij is veel water…..altijd.

  22. soberheid siert,heel mooie compo,groetjes!

  23. Een blauwe?
    Ik dacht een rode?
    Of is dat de oude?
    Verstop je de nieuwe?
    -)

  24. Blue is a beautiful color … aléé, voor mij toch. En dit is een parelfoto !

Leave a Reply

 
