chuchill’s view

It was this traditional fishing village, situated five kilometres from Funchal, which inspired the late Sir Winston Churchill to paint its lovely surroundings. The village was given its name by the explorers João Gonçalves Zarco and Tristão Vaz Teixeira because of the shape of its bay and the many sea lions (‘lobos’) living there at the time.

lieve webbies mijn postjes zijn gepland , ik had gehoopt internet te kunnen hebben hier aan zee maar helaas pindakaas!!!!

ik hoop jullie te mogen lezen en haal mijn schade in na de 17de

liefs

~ by callemie on 3 August 2010.

10 Responses to “chuchill’s view”

  1. geniet nu maar eerst van je grote liefde!

    de rest komt later wel! 🙂

    heel veel plezier, callemie!

  2. Hoi Mieke,
    spijtig maar ik kan je fotoke niet zien staan.
    Ik zal later op de dag nog eens moeten proberen
    maar kom je nu een dikke knuffel geven.
    Patty

  3. veel plezier en tot na de 17de…

  4. Geniet nu maar, dat komt op de eerste plaats

  5. oké, daar hang je uit, ehh ja dan begrijp ik wel dat wij niet meer in beeld zijn:-)
    als jij met je grote liefde aan het stoeien bent, heeft weblog het nakijken……

    so be it…
    tot de 17e

    have fun girl

  6. Wie denkt er nu aan logjes als je op zo’n hemels plekje zit. Churchill schilderde dan met kwasten, jij met je fototoestel.

  7. Men zou voor minder leren schilderen .
    Grts

  8. Heb je al die trappen gedaan tot daarboven!
    Ik geniet al van deze foto,
    wat moet dat geweest zijn als je daaropstond
    of komt dit nog?
    Geniet jij maar van het zeetje!
    Knuf
    P-TER

  9. Geniet ervan zolang het kan… tot dan

  10. Je hebt groot gelijk dat je lekker gaat genieten van de vakantie. Dan lees je maar niet bij hoor.😉
    Fijne vakantie!

Leave a Reply

 
