Câmara de Lobos

Câmara de Lobos is an important and picturesque fishing village situaded 9km to the west of Funchal.

click on photo

~ by callemie on 4 August 2010.

18 Responses to “Câmara de Lobos”

  1. ziet er uit als een plaats waar mijn helicopter kan landen hihi

  2. als een schiereilandje in die grote zee?

    mijn bootje ligt al klaar, zie ik? :-))

  3. op die plank zou ik graag liggen, mooie foto!

  4. ik blijf genieten van je mooie foto’s Mieke.
    Dikke knuffel,
    Patty

  5. Voor veel mensen zijn de vakanties al voorbij! Ce petit reportage nous remet dans le contexte des congés. Bravo.
    Belle journée.

  6. Het hele gebeuren ligt daar prachtig in de schone skyline geplaatst!
    Groetjes.

  7. Waar het ook is, het is gewoonweg prachtig mooi!

    XXX

  8. Is het nu echt nodig om dit soort paradijsjes aan mij voor te schotelen. Blijven doen hoor, dan heb ik tenminste nog een beetje het idee van vakantie.

  9. Hé ben je zo ver weg!? We hadden toch een afspraak op de markt vandaag?hihi
    Wel sfeervolle beelden die je doen verlangen naar vakantei.

  10. prachtig zicht

  11. Een ansichtkaart, zo mooi

  12. De zee, de lucht en die rotsen maken de foto zo mooi verdeeld!
    Die bootjes geven een extra toets!
    heel mooi!
    Knuf P-TER

  13. Ik herken het, we waren daar ook!

    Leuk om het terug te zien!

  14. Blauwe lucht, blauwe zee, blauwe bootjes, wat wil een mens nog meer? Niks zeker. Lekker genieten en luieren.

  15. Een genot om naar te kijken!

  16. *zucht* Gaaf..
    Zomer in vol ornaat!!!

  17. en in welk bootje wacht mijn kapitein ?

  18. Wow, amidst the blue, I would say seeing this.

Leave a Reply

 
