green

click on photo

~ by callemie on 5 August 2010.

16 Responses to “green”

  1. Hallo Mieke,
    toen ik deze foto zag, dacht ik dadelijk, hier brandt de lamp, waarom die daar staat weet ik niet maar ik zie een mooie blauwe hemel en hier bij ons is dit jammer genoeg zo niet, wij hebben grijze wolken en veel nattigheid.
    Dikke knuffel,
    Patty

  2. Eenvoudig maar toch zo mooi

  3. Groen lichtje
    rust en veiligheid
    is mijn gevoel daarbij….

  4. Houd je wel goed stuurboord?!

  5. van mij krijg je alvast ” groen licht” !

  6. Hoi C-Mie, ben weer bijgebeend in jouw fraaie album. Ne keer goed schudden met die wifi mss helpt dat😉 zonnekesgroet

  7. Aha je geeft me groen licht!
    Knap hoe je de verdeling maakt in deze foto!
    Heel mooi! ! !
    Knuf
    P-TER

  8. Is het geen scheepslantaarn…? …fijne donderdag

  9. in dit groen lichtje lees ik dat ik welkom ben

  10. yep, groen licht
    jammer dat je zelf niet op ronde kan want nu mis je toch wel iets hoor, hihi

  11. Mooi het sein op veilig om rechtsaf te slaan oftewel stuurboord uit.

  12. Mooi groen is niet lelijk.. Heb gelijk weer het liedje van Groen van kinderen voor kinderen in me koppie, hihi

  13. Mooie rustige foto.
    Mooi kleuren- en lijnenspel.

  14. Heel mooie lamp en schitterende achtergrond!

  15. Mooi hee, het lichtje is groen, iedereen mag binnen…

  16. Groen licht om terug naar Madeira te gaan ? OK !!
    Fijne weekendgroetjes,
    AmaZony

Leave a Reply

 
